• Kijk, ik wéét dat heel veel mensen vinden dat we Tokio Hotel niet mogen beledigen dat ze niet meer naar Europa komen, maar het word toch wel een beetje te veel,want ze doen nog alleen mààr dingen in Amerika.. een klein voorbeeldje van de o-zo massa mails die ik binnen krijg van Tokio Hotel:

    This September is starting out great for Tokio Hotel and there are tons of opportunities for YOU to get super close to Bill, Tom, Gustav & Georg. Here are this newsletter’s hot topics:
    Tokio Hotel on American Radio!
    Signing Session and free performance in Hollywood!
    Tokio Hotel at the MTV Video Music Awards!



    Zie? ik ben wel blij enzo dat TH het heeft gemaakt in Amerika, maar misschien kunnen ze ook eens heel even naar Europa terugkeren? of denk ik dat nu verkeerd? -____-

    Iedereen heeft daar zijn eigen mening over,en ik ben ZEKER geen slechte fan of zo, maar ik vind het nu toch wel erg worden..

    Ben ik weer mwhuauauauau xD helemaal fout getypt XD


    Because Nobody Love's

    Let's kill the US.

    Let's kill Bill
    Let's kill Tom
    Let's kill Georg
    Let's put Gustav in a cage and keep him.

    (duivel)


    rules don't stop me

    Nja langs de ene kant wil ik ze ook wel terug in Europa hebben, maar langs de andere kant snap ik het ook wel dat ze eens meer dan een maand op dezelfde plaats (of hetzlfde continent..) willen blijven, zodat ze niet cónstant over en weer moeten vliegen..


    Een tomaat is rood. Daah.

    Mjaah, da wil zegge da ze in Europa er minder vr moete doen om aan fans te geraken ;) Wij zage hun "talenten' al vanaf het begin! :P En, in Amerika staan ze een beetje achter mentaal, ... nsoo en hebbe ze er langer vr nodig om in te zien hoe goe ze zijn ;)

    Okéé,
    Rare theorie! :P


    007

    Ehm nee, ze willen heeel graag dat geval winnen. Tot die tijd zal het nog even nergens anders over gaan.

    ik wil se teruugg x3 en ben het met je eens.. x3


    ik wil ze ook terug(huil)(huil)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    uhh ik wil niet veel zeggen maar tokio hotel komt volgend jaar gewoon weer terug hoor en neem jij het ze kwalijk hun droom te volgen??? ik heb ervaring en in de vs beroemd worden is de droom van iedere band en ook die van mijn band duss@:@:@

    ze hebben mss hun tour niet in eigen handen....... ma ik hoop da ze snel terg komen dus ik zeur niet ik hoop ;)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Wees eens realistisch.
    Denk je nu echt dat ze een keuze hebben?
    Als ze bekendheid willen in Amerika, hoort dat er allemaal bij.
    En trouwens;
    Zij regelen die gratis concerten en signeersessies niet hoor.
    Dat doet hun management.
    En stop met dat egoïstische gedoe!
    Laat ze toch, ze zijn ons huis niet vergeten.
    Ik vind die toestand in Amerika ook niet zo leuk, maar zo is het nu eenmaal.
    Denk eerst eens na voor je zo egoïstisch reageert op die Americahysterie.

    Jolien.

    Wees eens realistisch.
    Denk je nu echt dat ze een keuze hebben?
    Als ze bekendheid willen in Amerika, hoort dat er allemaal bij.
    En trouwens;
    Zij regelen die gratis concerten en signeersessies niet hoor.
    Dat doet hun management.
    En stop met dat egoïstische gedoe!
    Laat ze toch, ze zijn ons huis niet vergeten.
    Ik vind die toestand in Amerika ook niet zo leuk, maar zo is het nu eenmaal.
    Denk eerst eens na voor je zo egoïstisch reageert op die Americahysterie.

    Jolien.
    Een dikke vette Godverdommese AMEN sluit ik bij Jollebol aan!


    Wie du mir, so ich dir.

    Klopt. TH geeft gratis concert..

    Heeft iemand misschien in de gaten gehad dat niemand luisterde op 14 juni met het duwen? Dat is een van de redenen dat ze dus geen gratis concert hier geven. En nu wil ik geen geziek horen van Amerika dat ze nooit Tokio Hotel krijgen. Nu lijd Europa door hun domme wannabe's. Ik wil niet hebberig overkomen, maar wij bestaan ook nog? Hoeveel concerten hebben we gehad in Nederland? Hm? En dan beweert Amerika dat wij alles krijgen, en hun niets. Check die mails maar van TH. Dan snap je wat ik bedoel. Ze draaien echt door, ik heb echt niets tegen ze ofzo. Ik ben juist fan, al klinkt het op dit moment niet zo. Omdat TH nu de hele tijd in Amerika zit, stappen onwijs veel fans over naar de Jonas Brothers. Dus Tokio Hotel, kom hier en bewijs dat jullie nog om Europa geven. En huur anders een pand in Amerika.. -.- Als ik na die vakantie van hun nog een keer hoor dat ze naar Amerika gaan omdat ze er niet vaak zijn geweest, geloof me. Dan scheur ik alle posters van mijn muur. Voor mij is het genoeg dat ik ben uitgescholden door engelse fans.


    Fans die om de Americahysterie reden overstappen op de Jonas Brothers;
    Zijn nooit echt fan geweest.

    IN YOUR FACE.

    Jolien

    (...)

    Fans die om de Americahysterie reden overstappen op de Jonas Brothers;
    Zijn nooit echt fan geweest.

    IN YOUR FACE.

    Jolien

    AMEN, JOL!
    Love you, bitch! (H)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja je hebt helemaal gelijk.
    En ik vind dat ze ook wel eens naar Praag mogen komen!


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik heb die mail ook gekregen

    Ik keek er is naar en dacht zo in men eigen ; To mutch America && toen was ik even boos op Th..

    Okee ik snap dat de jongens willen doorbreken maar toch is er een andere kant van mij dat de jongen hier in Europa wil hebben


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik vind eigelijk ook wel dat ze signeersessies moeten geven
    ik vind het echt oneerlijk