• Gister moesten we van onze school naar de mac donalds rennen. Gewoon 2 kilometer gerend. Ik heb nu zo'n spierijn he. Het was ook nog heel zonnig, dus moeilijker.En volgende week moeten we dat weer gaan doen, maar dan voor punt.

    Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? Dat je zo erge spierpijn kreeg?


    I love BTR and One Direction!

    ik ben bij 200 meter al kapot...

    slechte conditie


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    AngelLovee schreef:
    Ja, weet ik veel. We moesten dat opeens doen.
    Ik kwam bij de gymzaal en toen zei de gymleraar dat we naar mac donalds moesten rennen.


    Wij hebben gym in de sportzaal die naast de mac ligt, én de mac is dicht want ze zijn aan het verbouwen xD

    O, en even on-topic, ja. Vorige week zaterdag, nadat ik vrijdag drie keer een complete workout heb gedaan om af te vallen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:28 ]

    just like the piepjestest.
    Ik vind trouwens dat hij piepjestest heet om de woorden die mensen 'm als bijnaam hebben te censureren:Y)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Da's goed voor uw conditie! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gisteren moest ik met gym op een trampoline springen en dan mijn handen om een trapeze slaan om daaraan te hangen. De eerste keer dat ik dat deed schoot het zeg maar in mijn schouders en ik heb daar nu last van (krul)
    En 2 kilometer rennen is vervelend, tenzij je een goede conditie hebt x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jaa, ik hou niet zo van rennen.


    I love BTR and One Direction!

    en mocht je dan ook een hamburger eten als je aankwam :9~


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Neee,
    dat mocht niet.


    I love BTR and One Direction!

    Ik moest dit jaar 5 km lopen en volgend jaar weer, voor punten. Maar 2 km is toch niet veel?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die wegens waren echt superlang gewoon. En toen we daar aankwamen, moesten we gelijk terug.


    I love BTR and One Direction!

    ik zou dan zeggen; JE KAN DE POT OP !!
    haha xd ik kan echt niet lang rennen :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voiceless schreef:
    Ik heb vorige week de nacht van zaterdag op zondag 19 kilometer gelopen :'D


    Wow, dat is echt lang. XD

    uhm.... 2 kilometer is best weinig? ik moet zovaak voor gym rennen :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik en een vriendin moesten met de groep een rondje om de school rennen, maar omdat iedereen zo gefocust op zichzelf was, bleven wij op school staan roken :'D Ze dachten ook nog dat wij als eersten waren uiteindelijk -lol-
    ~Goede oude tijd~

    Geen spierpijn dus, maar natuurlijk heb ik dat wel eens gehad