• is nu al voor de derde keer in de sloot gevallen :/
    Hij is serieus al drie keer zeiknat binnen gekomen omdat hij in de sloot viel ofzo. En hij stinkt nu ook helemaal. (wel gelukkig dat hij steeds levend die sloot uit komt lol)

    Hebben jullie ook van die 'slimme' huisdieren?


    As travars

    Ik had.er 1.
    Mijn hamster, Puk, klom altijd aan de wand van het kooitje naar boven en liet zich dan vallen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha, best wel zielig x']

    Nee, onze katten niet. Zover ik weet. :3

    Kakzakje schreef:
    Ik had.er 1.
    Mijn hamster, Puk, klom altijd aan de wand van het kooitje naar boven en liet zich dan vallen.


    Haha, dat deed de mijne ook altijd, maar die probeerde dan de overkant te halen, wat 'm 2x is gelukt ofzo ;P


    Opgeven is geen optie.

    Onze kat is slim, wanneer die in de zon wil liggen op de vensterbank heeft die een heel parcour uitgevonden om makkelijker erop te springen. :')


    Everything is worse without music.

    Kakzakje schreef:
    Ik had.er 1.
    Mijn hamster, Puk, klom altijd aan de wand van het kooitje naar boven en liet zich dan vallen.

    Haha, omg. Dat klinkt echt raar xd

    Ik heb een eigen pony en die staat in de stal bij een kennis. En die stal ligt tegen hun huis aan. 's Zomers staan ze dag en nacht buiten, maar 's winters kan dat niet. Maar mijn pony vind dat niet zo leuk. Begint zij heerlijk te trappen. En ja hoor, op geve moment zit er gewoon een gat in dat huis o.o Dus nu staat ze geketend en kan ze niet eens meer lopen in de stal. Tja, eigen schuld he xd (ze heeft er verder geen last van, dus het is geen mishandeling ofzo hoor).


    To live would be an awfully big adventure

    Kakzakje schreef:
    Ik had.er 1.
    Mijn hamster, Puk, klom altijd aan de wand van het kooitje naar boven en liet zich dan vallen.


    Dat deed de mijne ook altijd haha.

    We hadden een hond en die was te stom om te zwemmen. Mijn ma had hem meegenomen naar het strandje en liep met hem aan de riem het water in. Maar die stomme hond liep gewoon door over de bodem en had niet door dat hij moest gaan zwemmen. Dus mijn ma was ineens de hond kwijt :'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 12:44 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha, die van mij heeft dat één keer geflikt, toen moest ie in bad, dus dan laat ie het de volgende keer wel XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn konijn, Snuffeltje, graaft in de vloerbedekking. En als 'ie merkt dat er niks veranderd stapmt 'ie boos op de vloer? D:

    Mijn ene kat rende keihard tegen de glazen plaat die de hal van kamer scheidt. Dat was toen we net verhuist waren ='D Vervolgens blijf hij daar serieus 5 minuten met een verschrikkelijk verbaasde uitdrukking naar dat glas staan staren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je alleen de eerste zin leest klinkt het best wel grappig :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn hond valt soms om als hij gaat plassen. En hij loopt tegen palen aan-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wanneer onze hond (nouja, hondJE, 't is een chihuahua) druk is en wil stoeien gaat hij overal heen rennen.
    En 9 van de 10 keer duwt ie dan zijn bench dicht en knalt ie er direct tegenaan met zijn kop, zo stom :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een Kat. Als ze moe is dan gaat ze superschattig op je schoot liggen maar ze is ook druk en dan snelt ze weg als je maar een stap zet.


    Firm believer of all that is magic

    Mijn kat komt gelukkig niet verder dan het balkon ... De hond vind het heerlijk om in stinkende sloten te springen om af te koelen, als we een flink stuk hebben gelopen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kakzakje schreef:
    Mijn hamster, Puk, klom altijd aan de wand van het kooitje naar boven en liet zich dan vallen.


    Dat doet mijn hamster ook ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.