• Ja sorry hoor,ik wordt nu echt pist!Ik heb namelijk ooit een idee voor een verhaal bedacht dat Georg homo is en dan op Tom valt en nu doet iedereen alsof Bill homo is in het verhaal,of heel toevallig Georg..Nou sorry hoor,maar ik vind dat echt niet kunnen.Ik heb dat verhaal nu verwijdert,omdat toch iedereen het na doet,en nu neemt een vriendin van mij het over,want die vond het een goed idee.Nou alleen zij heeft daar dus toestemming voor,maar hallo omdat iedereen mij hier kent moeten ze mij na gaan doen?Nou ik vind het gewoon bullshit.

    Sorry voor het gezaag,maar wat vinden jullie er van?


    Lalalalalalalala.

    Dat probleem heb ik dus ook gehad. Toen heb ik bovenaan mijn profielpagina gezet dat ík de originele bedenker was en de rest gewoon vieze copycats zijn. Het heeft wel geholpen want inmiddels zijn alle na-aap series weg >.<


    Bored.

    nou ik heb al mijn series verwijdert,iedereen doet het toch na omdat ik 'populair' ben hier op Q.¬¬'


    Lalalalalalalala.

    wat stom!!! dat is gwn niet lief(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    owja NAAIERIJ!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    x'] kom even in de shoutbox,ik zit in mijn eentje daar te praten¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Ik heb eigenlijk nog geen last gehad van de mensen die mij kopiëren.. Ik heb nu al een 3de G'cest serie.
    GustavxGeorg.

    Is dat ook na-apen wat ik doe? Ik heb nog nooit iets van je gelezen ofzoo o.o Dus, eigenlijk ben ik ontschuldig. En als, dan spijt het me. Maar ik lees gewoon veel engelse verhalen, en daar is GeorgxBill/Tom/Gustav erg normaal..

    Dus, en op een gegeven moment komen er toch mensen die dat ook gaan doen. Dus, het enige wat je kan doen is er maar mee leven..


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    Ik heb daar ook fcking last van O_o..
    maar ik vind het niet erg als se mij toestemming vragen : dat heb ik laatst ook gehad voor een serie en toen heb ik toestemming gegeven ;)


    We can only learn to love by loving.

    Eehm. Wel kut dat ierdereen je nadoet en alles. Maareh, wie was dan de 1e met een TH serie? Dan mogen we in principe géén TH-series maken, omdat we hem/haar dan nadoen ><
    Please, word niet boos om mijn mening :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eehm. Wel kut dat ierdereen je nadoet en alles. Maareh, wie was dan de 1e met een TH serie? Dan mogen we in principe géén TH-series maken, omdat we hem/haar dan nadoen ><
    Please, word niet boos om mijn mening :')

    Dat was ook met twincest zo dus,Ik vind dat je gelijk hebt Juul^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    ^^ das ook waar wat Juul segtt x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Dat was ook met twincest zo dus,Ik vind dat je gelijk hebt Juul^^

    Yeah, 2 mensen zijn het met mij eens^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ö HOE WURVEN ZE?? Jahh, da suckt echt als ze uw ideeën pikken ..


    What's wrong whit loving someone?

    nou ik heb al mijn series verwijdert,iedereen doet het toch na omdat ik 'populair' ben hier op Q.¬¬'


    Lieverd, ben jij zo populair dan? x'D

    Ik had een idee ook van dat Bill homo is en om zijn hart vechten maar dat was nog toen Rose het moeilijk had met haar broer en ik wist niet dat mijn lieferd ook een homo verhaal had :'( ik zal het verwijderen voor jou!!


    Only losers can act the way you do

    Ik had een idee ook van dat Bill homo is en om zijn hart vechten maar dat was nog toen Rose het moeilijk had met haar broer en ik wist niet dat mijn lieferd ook een homo verhaal had :'( ik zal het verwijderen voor jou!!


    Only losers can act the way you do