• Ja sorry hoor,ik wordt nu echt pist!Ik heb namelijk ooit een idee voor een verhaal bedacht dat Georg homo is en dan op Tom valt en nu doet iedereen alsof Bill homo is in het verhaal,of heel toevallig Georg..Nou sorry hoor,maar ik vind dat echt niet kunnen.Ik heb dat verhaal nu verwijdert,omdat toch iedereen het na doet,en nu neemt een vriendin van mij het over,want die vond het een goed idee.Nou alleen zij heeft daar dus toestemming voor,maar hallo omdat iedereen mij hier kent moeten ze mij na gaan doen?Nou ik vind het gewoon bullshit.

    Sorry voor het gezaag,maar wat vinden jullie er van?


    Lalalalalalalala.

    Lieford, je moet dit niet verkeerd begrijpen maar ik heb een serie over dat Bill een kinda homo word maar niet écht. You know,het is moeilijk om uit te leggen want dan uhmm is het niet geheim meer voor mijn lezers. Ik doe jouw niet na hoowr! Ik had dat idee wel al ff enzoo en heb eigenlijk die serie al voor jouw maar dat wil niet zeggen dat ik bedoel dat jij mij na doet want dat Georg op Tom valt is iets heel anders! Dus uhmm ff om dit maar te melden.

    Haat aan na-apers! Serieus!

    I HATE THEM SO!:O


    Winter is coming.

    Nou sgat ik vind het ook erg dat iedereen je nadoet maar wrm heb je het verwijdert ??

    x33


    A. ikmisje.

    het zijn gewoon fantasieloze regenboogpony's!

    Ik had in mijn verhala geschreven dat tom werd ontvoerd en dan had een meisje me na-geaapt ging ze een verhaal maken tom wordt onvoerd door 2 meisjes ofsiets idunno maar ze is geen fan meer

    Ja sorry hoor,ik wordt nu echt pist!Ik heb namelijk ooit een idee voor een verhaal bedacht dat Georg homo is en dan op Tom valt en nu doet iedereen alsof Bill homo is in het verhaal,of heel toevallig Georg..Nou sorry hoor,maar ik vind dat echt niet kunnen.Ik heb dat verhaal nu verwijdert,omdat toch iedereen het na doet,en nu neemt een vriendin van mij het over,want die vond het een goed idee.Nou alleen zij heeft daar dus toestemming voor,maar hallo omdat iedereen mij hier kent moeten ze mij na gaan doen?Nou ik vind het gewoon bullshit.

    Sorry voor het gezaag,maar wat vinden jullie er van?


    Joenges, wie kent mij op Q ?? O.o
    ik wil ook Popu Zijn ^.^

    Fuck My Bitchas x333


    PoisonTrash on camera

    uhm ik heb da ook gehad maar ik heb je niet nageaapt maar ik vind het inderdaad niet kunnen
    maar het kan wel zijn dat ze je niet hebben nageaapt maar toevallig het hadden gelezen en dan da ide ook hebben gehad een tijdje nadien en dan hebben geschreven
    maar als het expres was vind ik het niet leuk voor je

    Geloof je dat ik jouw nooit zal na-apen, wat eigenlijk totaal niet zou kunnen doordat ik die Quiz al voor jouw had mar jouw niet bedenk van na-aperij?

    heb ik ook ghad,
    ik heb zo'n verhaal vn da ge de zus vn georg bnt en dn stiekem verliefd op bill bnt enzu, ennu zyn dr kaj veel da da ook hebbe, mr dn zus vn gustav fzoo,
    echt kuutt .


    Some people make the world special just by being in it

    EMILIE NEE!


    Lalalalalalalala.

    ik heb er anders nog nooit één gelezen mrja ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    Joenges, wie kent mij op Q ?? O.o
    ik wil ook Popu Zijn ^.^

    Fuck My Bitchas x333


    IK KEN JOUU SGAT x


    A. ikmisje.

    bedoel je dat alle homo story's zijn na ge aapt van jouwe?

    En dat niet onaardig xd


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    Lieverd, ben jij zo populair dan? x'D


    inderdaad.. en Ja, er zijn hier dus mensne op quizlet met EGO'S ..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Wtf TOMxRAUWTCH, wat bedoel je daar mee? Bedoel je mss dat Siham een EGO heeft Ö