• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, maar zoals usually weet ik niet over welke jongen hij moet gaan... DUS moeten jullie eens zeggen over welke celebrity jullie het liefst stories lezen.

    Mijn verhaal gaat over...


    ... een meisje dat al haar hele leven lang voor de televisie wilt gaan werken. Maar in deze wereld is de concurentie hard. Al weet ze alles over belichting en camera's of heeft ze vier jaar aan de filmschool gestudeerd, er wordt op de eerste plaats vooral gekeken naar het geslacht. De discriminatie in de studio blijft jongens voortrekken, aangezien zij nog steeds de naam dragen als "beste cameraman". En één ding is zeker: op deze manier zal dit meisje nooit aan haar droomjob geraken. Maar dan komen haar vrienden met een geniaal idee waarmee ze zichzelf kan bewijzen. Als de televisie enkel jongens wilde aannemen, dan zou het maar op die manier moeten... Vervolgens gaat ze, verkleed als jongen, auditie doen voor cameraman, en meteen krijgt ze, zoals verwacht, de job te pakken. Alles lijkt perfect te gaan, en al is het niet volledig volgens haar eigen karakter, deze job was het leukste dat ze ooit gedaan had. Maar dan leert ze een jongen achter de schermen kennen, en haar gevoelens zijn onbedwingbaar: Ze wordt verliefd... Maar hoe zal ze ooit haar gevoelens kunnen vertellen wanneer hij haar als zijn beste vriend beschouwt, iemand die hij voor het eerst in zijn leven echt kan vertrouwen?


    ideeën voor titels zijn ook altijd welkom... (A)

    Alex gaskarth_O_
    Leuk idee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wauw, zeker doen dat verhaal - geweldig idee!
    Ik zou over Justin Bieber doen... die lijkt me wel geschikt voor dit verhaal. En sorry, maar ik ben echt slecht in titels! <3 (krul)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 16:13 ]


    I'm fat, but you're ugly And I can diet

    Justin Bieber - Taylor Lautner =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou eens een keer NIET zo'n standaard Justin Bieber/Taylor Lautner/Edward Cullen verhaaltje doen..
    Gewoon een acteur, je kunt zelf toch kiezen over wie je wilt schrijven?


    ars moriendi

    Avan Jogia.


    We accept the love we think we deserve.

    James Maslow - Taylor Lautner - Jackson Rathbone - My Big Brother Kellan Lutz


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    I don't care over wie je schrijft, het klinkt leuk, dus (als je wilt) stuur me maar een berichtje als je gaat beginnen! :3


    wth.

    Alex Pettyfer?
    Ik zou in ieder geval niet zo'n 'standaard' personage pakken als Justin Bieber etc.


    Me so good.

    Channing Tatum :9~
    die past het beste in dit verhaal
    oké eigelijk dit deed verhaal me denken aan 'She is the men'

    bedenk wie je zelf echt een lekkerding of een goede artiest vind (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Damon Albarn.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dave Franco :3


    As travars

    Gaskarth, Barakat of iemand van 1D.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Die film doet me denken aan She's the man :Y)

    Ehm, Taylor Lautner, Cory Monteith - ? [weet niet als ik goed heb geschreven]
    Nouja, Cory is niet mijn celebritycrush, maar hij leek me gwn geschikt xd

    TOMLINSON schreef:
    Gaskarth, Barakat of iemand van 1D.:Y)

    _O_
    Dat noem ik nou nog eens smaak!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tom Fletcher (Mcfly) xd


    It's going to be difficult, but not impossible.