• Ik heb een nieuw idee voor een verhaal, maar zoals usually weet ik niet over welke jongen hij moet gaan... DUS moeten jullie eens zeggen over welke celebrity jullie het liefst stories lezen.

    Mijn verhaal gaat over...


    ... een meisje dat al haar hele leven lang voor de televisie wilt gaan werken. Maar in deze wereld is de concurentie hard. Al weet ze alles over belichting en camera's of heeft ze vier jaar aan de filmschool gestudeerd, er wordt op de eerste plaats vooral gekeken naar het geslacht. De discriminatie in de studio blijft jongens voortrekken, aangezien zij nog steeds de naam dragen als "beste cameraman". En één ding is zeker: op deze manier zal dit meisje nooit aan haar droomjob geraken. Maar dan komen haar vrienden met een geniaal idee waarmee ze zichzelf kan bewijzen. Als de televisie enkel jongens wilde aannemen, dan zou het maar op die manier moeten... Vervolgens gaat ze, verkleed als jongen, auditie doen voor cameraman, en meteen krijgt ze, zoals verwacht, de job te pakken. Alles lijkt perfect te gaan, en al is het niet volledig volgens haar eigen karakter, deze job was het leukste dat ze ooit gedaan had. Maar dan leert ze een jongen achter de schermen kennen, en haar gevoelens zijn onbedwingbaar: Ze wordt verliefd... Maar hoe zal ze ooit haar gevoelens kunnen vertellen wanneer hij haar als zijn beste vriend beschouwt, iemand die hij voor het eerst in zijn leven echt kan vertrouwen?


    ideeën voor titels zijn ook altijd welkom... (A)

    Synyster Gates & Zacky Vengeance.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Robert Pattinson... die is acteur, past dus perfect in het hele televisie verhaal! Leuk idee trouwens! <3

    Rupert Grint, maar helaas maken niet veel mensen een verhaal over hem.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jesse McCartney.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Gesture schreef:
    Rupert Grint, maar helaas maken niet veel mensen een verhaal over hem.


    vind ik eigenlijk ook... haha, toevallig want RG was vroeger eigenlijk wel mijn celebrity crush. Die maakt dus wel kans (:

    Mijn celebritycrush is Gerard Way, maar da's een zanger en geen acteur...


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Nick Jonas ftw! (;
    En anders Bieber.


    live the life you love

    Neem iets origineel dus niet Justin Bieber of die van Twilight

    ik ben niet zo goed in titels xD


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    echt waar serieus, ROBERT PATTINSON !

    Taemin Lee ;3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Neem geen typisch, onorigineel persoontje. Dat zou mijn mening het verhaal helemaal verpesten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Gesture schreef:
    Rupert Grint, maar helaas maken niet veel mensen een verhaal over hem.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Sawtooth schreef:
    Avan Jogia.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    maar zoals usually weet ik niet over welke jongen hij moet gaan
    uuuh?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gaskaaaarth.