• Dit is eigenlijk meer een soort onderzoeksvraag ... *kuch*


    Wat is nou iets waar jij echt (doods)bang door wordt?
    A.u.b geen voorwerpen maar situaties die hiervoor zorgen, het waarom en hoe het invloed heeft op wat je doet.

    Give me your fears.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nou als ik in bed lig komt er altijd opeens z'n zacht windje langs mijn gezicht, dan stap ik meestal meteen me bed uit en ga heel het raam afspeuren of er toevallig een kiertje ofzo zit. Ik heb nog nooits iets gevonden en dat vind ik echt eng :s


    Trust me. I'm the doctor

    Ik word bang als ik niet meer kan zien wat er gebeurt. Dit kan zijn omdat het donker is of omdat ik bijvoorbeeld mijn bril of lenzen niet in heb. Daarom ben ik soms in bed het bangst omdat het dan donker is én ik heb mijn bril niet op. Als je me dan ook nog in een kleine ruimte stopt maak je me helemaal bang.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben bang om te verdrinken.
    Ik douche wel gewoon en ga in bad:Y).
    Maar ik zwem bijvoorbeeld nooit..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainForest schreef:
    Nou als ik in bed lig komt er altijd opeens z'n zacht windje langs mijn gezicht, dan stap ik meestal meteen me bed uit en ga heel het raam afspeuren of er toevallig een kiertje ofzo zit. Ik heb nog nooits iets gevonden en dat vind ik echt eng :s


    Dat is een goede, ja. ^^
    Wat doe je daarna dan of hoe voel je je? [detail verslaafde, sorry]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben bang in het donker,ik weet niet pressies waarvoor,het is niet zo dat ik bang ben om vermoord te worden ofzo,ik vind het gewoon niet zo fijn. En dat is nogal lastig wand ik kan alleen maar slapen als mijn kamer donker is,misschien slaap ik daarom zo slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als ik niks hoor. Niet kunnnen zien is geen probleem, maar ik moet altijd iets kunnen horen, anders raak ik echt in paniek..
    Dan is het net alsof ik de enige op de wereld ben, alsof alles om me heen verdwenen is en daar kan ik echt niet tegen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als ik in het donker in bed lig, dan ga ik dingen verbeelden.
    Ook haat ik trappen hallen, en word ik panisch omdat ik denk dat er iemand me achtervolgd.
    Ook ben ik bang voor zwemmen in de zee, omdat ik bang ben voor vissen.
    Oh en zoals Malfoy zei, als ik niks hoor. Dan word ik ook gek, want ik moet altijd horen wie er binnenkomt enzo, anders schrik ik ervan als het onverwacht is.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:02 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Haha alles wat er met de zee te maken heeft. Als er een documentaire over zeehondjes waarbij er onder water wordt gefilmd, ben ik als de dood dat er een haai voorbij komt. Zelfs als ik naar bed ga, lol. Heb namelijk een donkerblauw tapijt wat op de zee lijkt.D:


    everything, in time

    Situaties? Die heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik ben bang om op te groeien/dood en liefde, maar dat zijn geen situaties. (krul)


    wth.

    Uhm, als mensen met hun handen bij mijn keel komen of bij mijn voeten en als er spinnen te dichtbij komen.
    Dan ga ik hyperventileren en huilen haha. En met mijn voeten trappen als iemand eraan wilt komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Uhm, als mensen met hun handen bij mijn keel komen of bij mijn voeten en als er spinnen te dichtbij komen.
    Dan ga ik hyperventileren en huilen haha. En met mijn voeten trappen als iemand eraan wilt komen.


    -out-
    Arme sebas!D:


    everything, in time

    Uhm.......... moeilijke vraag......
    Ik was vroeger bang voor spinnen, maar dat heb ik overwonnen............


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben doodsbang in het donker, ik gil alles bij elkaar als ik denk dat er iets raars naast mijn bed zit..
    ;s

    En ik ben best wel vaak bang voor jongens, van die aso's, omdat ik weet wat ze kunnen doen ;s

    &vroeger was ik bang voor mijn zus, als we dan ruzie hadden en ik ging slapen, was ik bang dat ze me kwam vermoorden ('; -teveel films gekeken-
    Ik rende dan iedere avond huilend naar mijn mama die me dan moest troosten -ze lachte me uit-

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:04 ]


    Me so good.

    Ik ben bang voor mensenmassa's. Als ik bijvoorbeeld op een feest of zo ben, dan krijg ik een benauwd gevoel en is het zo moeilijk om te ademen. Meestal wil ik dan zo snel mogelijk weg voordat ik echt begin te hyperventileren. Ik weet niet eens waarom ik dat heb.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Suusijsje schreef:
    (...)

    -out-
    Arme sebas!D:


    Neee, arme Niksel.


    Your make-up is terrible