• Dit is eigenlijk meer een soort onderzoeksvraag ... *kuch*


    Wat is nou iets waar jij echt (doods)bang door wordt?
    A.u.b geen voorwerpen maar situaties die hiervoor zorgen, het waarom en hoe het invloed heeft op wat je doet.

    Give me your fears.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    (...)

    Neee, arme Niksel.


    Ja dat ook natuurlijk!:3 Ik lachte jou ook niet uit hoor!
    Sebas wel, ik zag al helemaal hoe jij hem een trapt verkoopt als hij je voeten wil masseren.:'D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:04 ]


    everything, in time

    StJimmy schreef:
    Ik ben bang in het donker,ik weet niet pressies waarvoor,het is niet zo dat ik bang ben om vermoord te worden ofzo,ik vind het gewoon niet zo fijn. En dat is nogal lastig wand ik kan alleen maar slapen als mijn kamer donker is,misschien slaap ik daarom zo slecht.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Suusijsje schreef:
    Haha alles wat er met de zee te maken heeft. Als er een documentaire over zeehondjes waarbij er onder water wordt gefilmd, ben ik als de dood dat er een haai voorbij komt. Zelfs als ik naar bed ga, lol. Heb namelijk een donkerblauw tapijt wat op de zee lijkt.D:

    IK OOK.
    Ik durf ook niet naar de beneden wc bij ons, er is een soort venitaltie die maakt lawaai, de lamp geef blauw licht, het is donker, en de muur is donkerblauw.
    ZO ENG.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Creeps.
    Ik ben schuw voor vreemdelingen die er niet betrouwbaar uitzien en dat heb ik heel snel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben bang voor als ik ergens hoog boven de grond ben of beweeg, of als ik ergens zwem en ik kan de bodem niet zien.
    Doodeng O.o


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als er vuur om me heen is.

    Of als er een ballon dicht bij me gezicht klapt :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal zelf ook maar meedoen dan ... Ik raak [half] in paniek als ik op het strand loopt en het gaat regenen. Ik kan er namelijk niet tegen hoe regen in het zand eruit ziet, dan wordt ik helemaal eng van binnen, wil/ga huilen en wil zo snel mogelijk weg, zonder nog omlaag te kijken.
    & Elke situatie met spinnen, die mijn aragnafobie in verschillende graden zwaar op zijn kop kan zetten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik zal zelf ook maar meedoen dan ... Ik raak [half] in paniek als ik op het strand loopt en het gaat regenen. Ik kan er namelijk niet tegen hoe regen in het zand eruit ziet, dan wordt ik helemaal eng van binnen, wil/ga huilen en wil zo snel mogelijk weg, zonder nog omlaag te kijken.
    & Elke situatie met spinnen, die mijn aragnafobie in verschillende graden zwaar op zijn kop kan zetten.


    Dat laatste had je ook al verteld toen je zo'n stukje in je top story moest schrijven xD
    Was daardoor wel een lang hoofdstuk geworden :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dat laatste had je ook al verteld toen je zo'n stukje in je top story moest schrijven xD
    Was daardoor wel een lang hoofdstuk geworden :Y)


    & Alsnog ingekort omdat ik té panisch was om er meer van te maken. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    2D schreef:
    Als ik in het donker in bed lig, dan ga ik dingen verbeelden.
    Ook haat ik trappen hallen, en word ik panisch omdat ik denk dat er iemand me achtervolgd.
    Ook ben ik bang voor zwemmen in de zee, omdat ik bang ben voor vissen.
    Oh en zoals Malfoy zei, als ik niks hoor. Dan word ik ook gek, want ik moet altijd horen wie er binnenkomt enzo, anders schrik ik ervan als het onverwacht is.


    Ik heb dit alles ook, behalve het zwemmen. Ik heb een ongelofelijke haat aan trappen hallen. Ik heb geen idee waarom. Waarschijnlijk omdat ik me dan ga verbeelden dat er iemand boven op me staat te wachten, of juist beneden.
    Ook moet ik s'avonds altijd alles in een kamer kunnen zien. Ik zou bijvoorbeeld niet met mijn rug naar de deur toe kunnen zitten. Ik wil gewoon heel de kamer in mijn vizier hebben, zodat ik weet dat ik alleen ben.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sadistic schreef:
    (...)

    & Alsnog ingekort omdat ik té panisch was om er meer van te maken. :')



    Ah, dat vind ik heel stout van jou! Maak je nu om het goed te maken een nieuw hoofdstuk? (ik weet het, ik moet niet zeuren ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    oh lol, heb t niet goed gelezen.

    Naja, alsnog ben ik als de dood voor algen D: Bang om verstrikt te raken misschien. I dunno. Hangt samen met mijn lichte angst voor water. Verder kan ik me herinneren dat ik ooit mijn kamer moest stofzuigen maar in een bepaalde hoek nooit ben geweest en daar was een vreselijke stofophoping. Zo erg dat er draden stof van ca 10 centimeter van die 'bollen' als het ware onder mijn bed liepen. Ik was als de dood en ging mijn moeder halen. Sindsdien stofzuig ik regelmatig mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bang dat mensen... Me helemaal ontleden. Alles van me weten, en ik zelf niks meer kan zeggen.


    Food.

    En zeewier ben ik ook doodsbang voor.
    Ik kan niet tegen dat gevoel, van zeewier tegen je benen.
    Nog een reden dat ik nooit zwem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    En zeewier ben ik ook doodsbang voor.
    Ik kan niet tegen dat gevoel, van zeewier tegen je benen.
    Nog een reden dat ik nooit zwem.


    Ik heb wel eens een dikke kwal om mijn benen gehad toen ik in zee aan het zwemmen was. Of een grote, enge vis. Ik durf niet zo heel diep daarom, of ergens waar ik weet dat er veel vis o.i.d zit. Maar ik zwem wel gewoon in de zee, meertjes of whatever. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.