• The Truth Behind The Lies

    Hoe zou jij het vinden om opgesloten te zitten?
    Een geheim meedragend dat alleen jij kent?
    24/7 Onder toezicht te zijn van miljoenen kijkers voor de buis, die genieten van jouw drama.
    Zou je ten onder gaan aan alles, een emotioneel wrak worden?
    Of juist er tegenaan gaan en zorgen dat je wint?
    Deze vraag werd gesteld aan 10 mensen, de tien kandidaten van ons spel.


    Het is dus een soort Secret Story, met 10 mensen.
    Bij de geheimen die jullie in moeten vullen, wel graag een beetje realistische geheimen. Ook het liefste geen geheimen wat iets te maken hebben met drank, drugs of seksuele activiteiten.
    Het mogen beroepen/ziektes/gebeurtenissen of andere dingen waar jullie op kunnen komen zijn.
    Ik ga jullie niet vragen om karakter in te vullen, aangezien ik me moeilijk aan tien mensen hun karakters kan houden ^^
    Succes!

    I Need 4 girls and 5 boys!

    Invullen:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Hele Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + Foto:
    Extra:
    Geheim:

    Thank ya (flower)

    GESLOTEN!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 16:47 ]


    Love, Live, Laugh

    xMagnifique schreef:
    (...)

    Wat is haar geheim ^^


    Ze heeft gestudeerd voor kinderarts en toen mocht ze stage lopen. Maar toen ging het mis en heeft ze de "baas" bedreigd en gestalkt. Ze wordt nogal vaak en snel kwaad.

    Oké Thanx! (flower)


    Love, Live, Laugh

    @ Taraluis - Zou je uiterlijk iets uitgebreider willen beschrijven?


    Love, Live, Laugh

    Voornaam: Livian - Liv
    Achternaam: Davids
    Hele Naam: Livian Hallow Davids
    Leeftijd: 19 jaar.
    Uiterlijk + Foto: Liv heeft goudbruin haar met golven in. Ze heeft groene ogen en die komen mooi uit als de kuiltjes in haar wangen verschijnen bij het lachen. Liv is een meter 65, dus helemaal niet zo groot. Ze heeft een fijn figuur en daardoor heeft ze het ook moeilijk bij het vinden van gepaste kleren, deze zijn vaak te groot voor haar. Ze houdt van vrolijke kleuren in haar garderobe. Ze heeft dan ook een heleboel leuke en kleurrijke sweaters en shirt in haar kast liggen. Daaronder draagt ze vaak een strakke jeans. Als de eerste zonnestralen schijnen, zal je Liv ook meteen in een shortje zien. Als ze thuis niets te doen heeft, draagt ze ook wel losse training. Haar schoenekast is gevuld met leuke sneakers en Vans.


    Extra: Liv is heel Katholiek opgevoed. Haar ouders zijn heel streng en houden haar goed in het oog. Niemand raakt hun perfecte kleine meid aan.
    Geheim: Liv heeft een oudere broer, Levi, die homo is. Hij werd betrapt met zijn vriend, door hun vader. Haar ouders hebben hem afgeslagen en de huid vol gescholden. Vol blauwe plekken en bloedingen werd hij op straat gezet. Liv haar ouders hebben hebben hem verboden ooit terug te komen of het zal veel erger aflopen dan wat schrammen. "Je zal branden in hel!" Riep haar vader hem nog na.
    Liv heeft sinds haar 16e ontdekt dat ze zich tot meisjes voelt aangetrokken en dat ze jongens maar niets vind. Ze heeft 1 jaar een geheime relatie gehad met een meisje, Nora Capriënne. Liv was zo bang, bang dat haar ouders het gingen ontdekken. Bang voor de gevolgen. Dat ze de relatie heeft stopgezet. Ze mist haar broer heel erg. Moest Levi er nu nog zijn, stond ze sterker. En had ze misschien wel de kracht om het op te biechtte.
    Haar geheim: Ze is lesbisch.

    Hoop dat je er wat aan hebt ;D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 22:05 ]


    Forlife.

    Ik vul straks in, goed? (ik zit nu op school)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Owkeey is goed!
    x


    Love, Live, Laugh

    Voornaam: Rosy
    Achternaam: Water
    Hele Naam: Rosy Clair Water
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + Foto: The blond one


    Extra: Rosy is altijd al heel goed in liegen geweest, en kan als de beste acteren.
    Geheim: Ze draagt een pruik en heeft een andere naam in het programma anders zou ze makkelijk herkend worden, ze is zelf namelijk allang bekend als Actrice. -in het echt heet ze; Kristin Banks-


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Ik wil anders ook wel nog een mannelijke rol invullen x


    Forlife.

    Ga je gang ^^
    Heb ze namelijk nodig xD
    xx


    Love, Live, Laugh

    Ik wil ook nog wel een mannelijke rol invullen als je wil want ik zie dat er al heel wat meisjes zijn ;D Maar dat zal ik dan straks doen want nu ben ik op mijn gsm en dat gaat wat moeilijk zo.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Thanx Loves!
    xx


    Love, Live, Laugh

    Wat heb je nog nodig? jongens of meisjes?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jongen het liefst ^^


    Love, Live, Laugh

    Okee, ik zal mijn best doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Thank ya (flower)
    Hoeft niet perfect ofzo, maar dat ik er een beetje mee kan werken ^^


    Love, Live, Laugh