• The Truth Behind The Lies

    Hoe zou jij het vinden om opgesloten te zitten?
    Een geheim meedragend dat alleen jij kent?
    24/7 Onder toezicht te zijn van miljoenen kijkers voor de buis, die genieten van jouw drama.
    Zou je ten onder gaan aan alles, een emotioneel wrak worden?
    Of juist er tegenaan gaan en zorgen dat je wint?
    Deze vraag werd gesteld aan 10 mensen, de tien kandidaten van ons spel.


    Het is dus een soort Secret Story, met 10 mensen.
    Bij de geheimen die jullie in moeten vullen, wel graag een beetje realistische geheimen. Ook het liefste geen geheimen wat iets te maken hebben met drank, drugs of seksuele activiteiten.
    Het mogen beroepen/ziektes/gebeurtenissen of andere dingen waar jullie op kunnen komen zijn.
    Ik ga jullie niet vragen om karakter in te vullen, aangezien ik me moeilijk aan tien mensen hun karakters kan houden ^^
    Succes!

    I Need 4 girls and 5 boys!

    Invullen:

    Voornaam:
    Achternaam:
    Hele Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + Foto:
    Extra:
    Geheim:

    Thank ya (flower)

    GESLOTEN!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 16:47 ]


    Love, Live, Laugh

    Ik had 2 geheimen dus je ziet maar welke je gebruikt.

    Voornaam: James
    Achternaam: Moore
    Hele Naam: James Alex Moore
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + Foto:


    James is 1m81 groot, hij is breed gebouwd. (als je nog iets moet weten, vraag je maar via gb)
    Extra: James heeft een tattoo op zijn rug,
    Geheim:
    1) James zijn 10-jarig zusje is overleden in een autoongeluk toen ze de straat overstak. Een dronken man reed haar aan. James heeft daarom een hekel aan dronken mensen en zeker als ze in de auto kruipen. James heeft op zijn zusje haar 12de verjaardag haar naam op zijn pols laten tattooeren (Enora)
    2) James heeft op zijn 16de een misdaad gepleegd. Hij was op stap en was heel zat. Een meisje was toen heel hard met hem aan het flirten en ze gingen naar buiten en begonnen daar te kussen. Hij wou verder gaan, maar zij niet, toen heeft hij haar meegesleurd en haar verkracht. Het meisje heeft het nooit durven aangeven en James heeft het nooit aan iemand verteld.

    meld je als ik de rol heb en welk geheim je hebt gekozen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Voornaam: Cooper
    Achternaam: Bourne
    Hele Naam: Cooper Jackson Bourne
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk + Foto:


    Cooper heeft iets langere blonde haren en donkergroene ogen. Hij is redelijk gespierd,doordat hij veel traint. Hij is van normale grootte. De meisjes beschrijven hem steeds als knap en sexy. Wat hij wel leuk vind.
    Extra: Hij werkt als buitenwipper in een populaire nachtclub. Daar legt hij heel wet contacten. He likes everybody and everybody likes him.
    Geheim: Cooper is half Duits. Zijn moeder was het nichtje van Adolf Hitler,wat hem het achterneefje van Adolf Hitler maakt. Hij verzwijgt dit angstvallig omdat hij niet wil nagestaard wordt. (Oke,ik weet het,lame,maar het popte in mijn hoofd en ik vond het wel origineel ;D Als je wil,verzin ik wel iets anders.)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Voornaam: Alysse
    Achternaam: McClaine
    Hele Naam: Alysse Carilynne Faith McClaine
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + Foto:

    Alysse heeft bijzondere blauwe ogen, en lang lichtbruin haar. Ze heeft een vrij slank postuur en een ivoorkleurige huid. Alysse draagt qua kleding altijd lichte tinten zoals camel, poederroze en wit. Haar kledingstijl kun je beschrijven als casual chique, ze ervan om dure merken met vintage dingen te combineren.
    Extra: Alysse heeft een tijd lang in Amerika gewoond voor haar studie ( dansacademie) 2 jaar geleden is ze weer terug verhuist.
    Geheim: Alysse heeft een relatie gehad met de bekende acteur Darren Criss, ze heeft zelfs een kind van hem gekregen, maar die geadopteerd omdat de relatie was stuk gelopen.

    Voornaam: Deane
    Achternaam: Parks
    Hele Naam: Deane Cameron Stanley Parks
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk + Foto:

    Deane heeft donkerblond haar en groen/grijze ogen. Hij is best gespierd maar heeft absoluut niet de bouw van een bodybuilder. Deane's kledingstijl kun je beschrijven als casual, hij houd van simpele shirts en lekker zittende jeans. Vrouwen vallen op zijn nonchalante uiterlijk, en mysterieuze groene ogen.
    Extra: Deane is al vanaf zijn 14e model. Hij heeft al op vele catwalks gelopen van over de hele wereld.
    Geheim: Deane is de zoon van een bekende miljonair, hij heeft nog nooit voor zijn geld moeten werken en krijg alles van zijn ouders. Toch blijft hij erg nuchter onder zijn omstandigheden en vindt zichzelf nooit beter dan andere.

    Ik had maar een jongen en een meisje gemaakt, had ik zin in;) meld je het als ik een rol heb?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 22:16 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Voornaam: Nathan
    Achternaam: Liverpool
    Hele Naam: Nathan Liverpool
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk + Foto: Nathan heeft hele donkere intense bruine ogen. Zijn haren zijn kort geschoren en draagt vaak een muts of een pet. Zijn kledingstijl ligt het dichts bij een Skate- & Surferboy. Een detail waar je niet naast kan kijken, is namelijk zijn neusring. Nathan is geen al te brede jongen. Als hij rondloopt zonder hemd of shirt, is hij eerder wat aan de magere kant. Tussen zijn hals en borst staat de zin: Breathing freedom.


    Extra: Nathan werkt in een kledingwinkel. Hij is heel modebewust.
    Geheim: Nathan is 9 jaar geleden ontvoerd geweest. Gedurende 3 jaar zat hij opgesloten in de kelder van Jhon Weïsler. Hij is een psychopaat en geloofde in Satan. Hij ontvoerde Nathan omdat Satan het hem beval. Nathan zou op zijn 13e geofferd worden aan Satan. Zijn moest stromen. Op zijn 13e verjaardag werd hij voor het eerst uit de kelder gehaald en moest hij in het midden van een cirkel van kaarsen gaan liggen. De man wou Nathan neersteken, maar Nathan kon zich verdedigen en stak de man neer als zelfverdediging. Hij vluchtte het huis uit en ging bij de buren bellen.
    Hij heeft jaren gedaan om zijn leven weer op te pikken en om deze gevoelens onder controle te krijgen. Hij is nog steeds bang als hij alleen is in een donkere ruimte. Ook als hij kaarsen ziet branden slaagt zijn hart een slag over. En een mes zal hij nooit meer vasthouden. Ondanks dit alles, heeft hij de tattoo "Breathing freedom" laten zetten. Niemand neemt zijn vrijheid nog van hem af.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;D

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 23:28 ]


    Forlife.

    Voornaam: Daniel

    Achternaam: Carson

    Hele Naam: Daniel Charlie Carsen

    Leeftijd: 18

    Uiterlijk + Foto: foto 1 foto 2

    Extra: Daniel speelt gitaar en piano. Hij houd stiekem van klasieke muziek (is niet zijn geheim). Verder is hij een behalve musicaal ook spontaan. Tegen over mensen ie hij niet goed kent kan hij soms wat gesloten over komen ondanks dat hij bijna altijd vrolijk is. Hij kan opvliegend zijn maar weet zich bijna altijd wel te beheersen. Hij houd van stilte maar kan ook los gaan op een feestje.

    Geheim: Daniel heeft behoorlijke Dyslexie. Hij schaamt zich hier heel erg voor. Hij wilt nooit iets hard op voor lezen omdat hij bang is dat hij gaat stotteren of het verkeerd leest.

    meld je als je hem gebruikt?

    xx

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 9:54 ]

    Het verhaal staat online ^^

    The Truth Behind The Lies.


    Love, Live, Laugh