• Daarnet kreeg ik een smsje, dus ik keek. Bleek dat ik twee berichten had, dus ik was nieuwsgierig. De meest recente kwam van een vriendin, en een ander van mijn crush!
    Toen ik zo zijn naam op m'n schermpje zag dacht ik echt zo van JEEJ! Want hij had heel lang geen beltegoed en zo.
    Dus ook de gedachte dat ie uit zichzelf me dan smst vind ik zo lief :3 En daar word ik meteen blij van hihihi.
    Waar worden jullie op dit moment blij van?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb zo bijles natuurkunde, dus ik zie echt geen enkele reden om blij te zijn.


    It's time to be happy again.

    (wat stond er in 't sms'je? (flower))


    It ain't broke, so don't fix it.

    niet echt veel.. heb de laatste tijd veel aan me hoofd.. en op school ongeveer 3 uur geleden heb ik omdat ik boos was (heb autisme) tegen een stuk balk van hout aangeslagen(cat) en nu heb ik een gekneusde vinger:Y) en daarna ben ik keihard weggerend en hebben ze (een vriendin van mij en mijn leerkacht) 1 half uur over gedaan om me te vinden.. ik zat gewoon beneden in de wc.. maar goed.. leuk voor je:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ben niet blij, maar als ik ook zo'n sms'je zou krijgen, dna zou heel mijn dag weer goed zijn.


    Food.

    classic schreef:
    (wat stond er in 't sms'je? (flower))

    Hihi, nou ja, het is niet echt een interessant smsje maar toch:
    Hey, hoe gingen je toetsen? De van mij bar slecht ]: wiskunde zuigt! Ik heb btw 50 euro btg dus kom maar op (; XXX

    We hebben namelijk toetsweek, haha.
    Whiehieee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crowd schreef:
    Ik ben niet blij, maar als ik ook zo'n sms'je zou krijgen, dna zou heel mijn dag weer goed zijn.

    Geef me je nummer! Hahaha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat ik (nog) geen onvoldoendes heb van de toetsen van de toetsweek ;D


    we've only said goodbye with words

    Op dit moment helemaal niks. Ik hoorde net tien minuten geleden dat de vader van mijn oom zelfmoord heeft gepleegd in een hotel in Rotterdam. Vreselijk natuurlijk, en alsof het er nog bij kon is mijn oom vandaag precies jarig.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Defensive schreef:
    Ik ben blij voor je :'D
    En ik ben blij omdat alles me eens een keertje meezit :')


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Van zulke dingen wordt je inderdaad heel blij. :Y)

    Nou, als ik morgen naar de openlesdag van Music Management ga en te horen krijg dat ze mijn portfolio voor het toelatingsexamen goed vonden, ga ik zéér blij zijn. :Y)

    H0USE schreef:
    Nergens om. Op dit moment.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niks want ik moet leren voor de toetsweek .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het weeer. (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Nergens blij om, nergens chagrijnig om.

    Wel vet lief van 'm :3 Ik snap alleen nooit waarom mensen dan gelijk heel veel gaan sms'en xd


    To live would be an awfully big adventure

    Bij mij gaat het juist down hill, hij praat niet meer, of hij begint zelf geen gesprek meer iig...


    None but ourselves can free our minds.