• ik heb een leuke manier gevonden om te leren :Y)
    ik heb f*** veel huiswerk voor vandaag en ook leerwerk. toen ik een pauze nam ging ik even kletsen op msn zegtie zo: hahaha wat moet je leren dan? dus ik opzeggen wat ik moet leren. en ik ging daarna alles opzeggen wat ik moest leren xD echt geniaal en het werkt ook nog he! het blijft echt hangen xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    hahahhaahaaa ik plaag je maar xD


    jajoh, en op msn ook dan *kijkt je eng aan* :P

    Ik vertel het tijdens het avondeten altijd aan mijn oudes. En niet alleen wat ik moet leren, maar ook gewoon wat ik die dag gedaan heb. En tot nu toe onthou ik het allemaal en hoef ik aan het eind van het hoofdstuk amper te leren :')


    To live would be an awfully big adventure

    Haha, je schrijft het op. met schrijven blijft alles beter hangen xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Carcass schreef:
    Ik zing het altijd (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik zit op huiswerkbegleiding, maar meestal staar ik daar gewoon een half uur in mijn boek en dan weet ik nog niks


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Opaque schreef:
    Ik doe het nog steeds op de ouderwetse manier, stampen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb sinds een paar dagen een sexy persoon voor mijn bureau hangen. Dat werkt stimulerend.
    :Y)


    Felix

    Opaque schreef:
    Ik doe het nog steeds op de ouderwetse manier, stampen!


    Ik doe het op de ouderwetsere manier: In de bus even hardop zeggen zodat iedereen je boos aankijkt. Iedereen blij als je de bus uitstapt: de andere mensen omdat het weer stil is, jij omdat je je stof kent..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?