• Nou ik was dus gezellig met mijn crush aan het pingen (ja dat noem ik gewoon zo, want zo heet dat ook gewoon) en toen zei hij ineens dat iemand(S) tegen hem had gezegd dat ik naar een feesttent zou gaan. Dus ik zo kijken op twitter van S en toen zag ik dat hij had getweet naar mijn crush van ''Nouja iig ze komen in de feesttent van Kornhorn, dus als je wil komen, jacqueline komt ook''. Wtf want die S spreek ik nooooooit dus hoezo gaat ie dat zeggen mhuaua :'D Ik weet trouwens helemaal niks van een feesttent af.

    Ik wou gewoon even vertellen wat ik vandaag had meegemaakt. Gewoon omdat het kan (krul)


    -

    weirdd

    We moeten de middelen die we tegenwoordig hebben, ook gebruiken. Goedzo (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hmm, probably heeft je crush iets over je tegen hem verteld en probeert ie nu wat uit te lokken?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Hmm, probably heeft je crush iets over je tegen hem verteld en probeert ie nu wat uit te lokken?

    Dat zou je wel denken ja, maar die S is het broertje van vriendin van me. En ik irriteer me dood aan hem :'D En hij wil heel graag vriendjes worden met mijn crush dus ik denk gewoon dat hij mijn crush daarheen probeert te lokken om dan vriendjes te worden (krul)


    -

    L'oreal, omdat je het waard bent.

    Maar dat is best wel stom van degene dan. 3:


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zou je wel denken ja, maar die S is het broertje van vriendin van me. En ik irriteer me dood aan hem :'D En hij wil heel graag vriendjes worden met mijn crush dus ik denk gewoon dat hij mijn crush daarheen probeert te lokken om dan vriendjes te worden (krul)


    Sneaky bastard (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Sneaky bastard (krul)

    Straks steelt ie mijn crush van me, mweh.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat zou je wel denken ja, maar die S is het broertje van vriendin van me. En ik irriteer me dood aan hem :'D En hij wil heel graag vriendjes worden met mijn crush dus ik denk gewoon dat hij mijn crush daarheen probeert te lokken om dan vriendjes te worden (krul)

    Je bent gewoon een lokkertje voor hem haha. Maar dan nog, hij weet dat die gast iets met jou gaande heeft dan denk, hij noemt niet voor niets jouw naam. Hij heeft vast iets over je verteld. I would be happy :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Je bent gewoon een lokkertje voor hem haha. Maar dan nog, hij weet dat die gast iets met jou gaande heeft dan denk, hij noemt niet voor niets jouw naam. Hij heeft vast iets over je verteld. I would be happy :Y)

    Ja ik vond het ook wel leuk hoor haha :'D


    -

    Uggs schreef:
    weirdd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.