• hebben zon verdomd leuk accent, ja voor mij is dat een accent. Ik vind dat zo schattig!


    We're all mad here.

    Ik haat vlaams en alles wat er bij hoort en 't land zelf ook. SORRY niet gemeen bedoeld maar ik ben trots op mn Nederlandse accent (: en ben blij dat ik niet zon lelijke zachte gee heb.

    Ik vind Vlaams niet zo geweldig, geef mij maar mensen met een Brabants accent!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het nederlandse accent véél mooier dan het vlaamse en ik kom ook uit Antwerpen


    All I wanna do is lose control

    Hahaha dankje!


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vind dat Nederlanders een raar accent hebben, haha.
    -trots op het Antwerps accent.

    Leeuwarden schreef:
    Ik haat vlaams en alles wat er bij hoort en 't land zelf ook. SORRY niet gemeen bedoeld maar ik ben trots op mn Nederlandse accent (: en ben blij dat ik niet zon lelijke zachte gee heb.

    Dus eigenlijk haat je gewoon Vlaamse mensen ook ?
    I'll keep that in my mind (cat)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:23 ]

    Hahaa, kvind mijn accent best dom ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Abrazo schreef:
    Ik vind dat Nederlanders een raar accent hebben, haha.
    -trots op het Antwerps accent.

    (hoera)


    The soul needs autumn.

    Marshmellow schreef:
    Ik vind oojk het Nederlands accent irritant :x. Maar 'k heb het al helemaal niet voor Oost- en West-Vlaams, en Limburgers ook niet. Zelfs Antwerps niet, als het echt te plat is :'D.


    Kvind Nederlanders net grappig praten, dan zeggen ze dat wij een accent hebbenxD
    Niets tegen Oost-Vlaams hè, of je krijgt met mij te maken:@
    Nu moet je echt bang zijn(A)
    Nee, ok, kweet da sommige mensen, vooral Gentenaars, nogal een dialect kunnen spreken...
    Maar voor de rest vind ik t wel meevallen...

    Kvind wel zielig dat West-Vlamingen ondertiteld worden op tv:(
    Alhoewel Antwerpenaars ongeveer even erg zijn:D


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Leeuwarden schreef:
    Ik haat vlaams en alles wat er bij hoort en 't land zelf ook. SORRY niet gemeen bedoeld maar ik ben trots op mn Nederlandse accent (: en ben blij dat ik niet zon lelijke zachte gee heb.


    Lelijke zachte gee??
    Wa moet ik me daar bij voorstellen??
    Oh, en nog iets... er wordt wel niet over heel België Vlaams gesproken hè...
    Ook al zou ik Hollands nie mooi vinden, is dat dan een reden omt land te haten??

    Kvind dat Vlamingen eigenlijk wel mooi praten:Y)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Illuminati schreef:
    Ik vind die Belgische accenten zo dood irritant. Ze praten zo zacht en zo grappig. Maar ik praat hartstikke plat, en ik kan ook best begrijpen dat andere mensen dat irritant vinden.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    ik ben vlaams, maar ik heb zoveel nederlandse vrienden dat mijn ouders en de rest van mijn familie geïrriteerd raken door het nederlandse accent op mijn vlaams xD

    Phenomena schreef:
    We spreken vaak met 'u' maar geloof me, vaak is dat niet zo vriendelijk bedoeld. Voor de rest zeggen we veel 'je' 'ge' en 'gij'


    Kweet et hè, da voelt zo normaal!
    Kstuurde zo ne keer een berichtje op Q naar iemand uit Nederland en die zo: "Wow, al dat ge-u. Kben de koningin niet hoor."
    Maa da ga gewoon van zelf...


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Flawless schreef:
    Haha,dankjewel. Maar ik vind persoonlijk niet dat ik een accent heb of toch niet als je mij hoort praten en iemand van West-Vlaanderen of Limburg.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Romeo schreef:
    (...)
    Jij let niet goed op bij je geschiedenis? Nederland, belgie en luxemburg waren een. Vroeger heette het geen Nederland; en het was geeb republiek. Nederland werd een republiek na ze gescheiden waren van wat nu België is. Het is neit ' de nederlandste taal' die belgen spelen. Nederlands en Vlaams zijn afstammelingen van wat wij vroeger dan wel niet spraken. Vroeger waren de lage landen (ik heb geschiedenis in het engels dus 'the low countries' in ieder geval) onder bezetting van Spanje; Philip II om precies te zijn. Het was dus niet orgineel 'onze taal' het was orgineel de taal van luxemburg belgië en nederland. Volgensmij hebben de Nederlanders zelfs meer veranderd aan de taal dan de belgen :')


    Wow, ben blij dat er eindelijk iemand is die het beseftxD


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D