• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    RainForest schreef:
    Haha,
    het lijkt me echt droog als dit geen april grap was, dat zou gewoon zielig voor Rutger zijn.
    Eigenlijk wel eens. Maar zoals de meeste zeggen: Ze zouden alshet geen grap was dat Rutger het zelf persoonlijk had gezegt.

    2D schreef:
    (...)
    Wat zal hij lachen als hij dit ziet.

    een aantal kinderen maken zich zorgen om niks, hoezo geen gevoel voor 1 april.


    Als het 1 april grap zou zijn, hadden ze allang gezegt dat het een grap was!
    endat doen ze niet dus ik denk niet dat dit een grap is


    Hallo

    Het is geen 1 april meer, dus het is echt, misschien ben ik de enige die dit gelooft,erg lullig voor rutger als dat zo is!:O


    Hallo

    2D schreef:
    (...)
    Wat zal hij lachen als hij dit ziet.

    een aantal kinderen maken zich zorgen om niks, hoezo geen gevoel voor 1 april.


    oh en ik ben gister door niemand in de maling genomen, dus dat was niet leuk >.<


    Hallo

    Voorspelbaaaaaaaaaaar.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 11:01 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    toch een grap >.< heb me weer is voor schut gezet |=(


    Hallo

    Prissyxxx schreef:
    toch een grap >.< heb me weer is voor schut gezet |=(


    Ach, je bent niet alleen. Ik stond al op het punt een 'Bedank Rutger' topic te maken.:'D


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Ach, je bent niet alleen. Ik stond al op het punt een 'Bedank Rutger' topic te maken.:'D


    Oh gelukkig! xD
    Edit: ze hadden veel beter meteen al kunnen zeggen dat het grap was, dit is niet echt zo heel leuk! |=(

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 11:36 ]


    Hallo

    haha echt heel stoer. Toen ik het las dacht ik echt wow! maar ik had al snel door dat het een april is. Dat zou Rutger nooit doen.

    En nu heb ik heel erg de neiging om te zeggen: Fail.
    Deze grap is zo doorzichtig geweest en hij leek ontzettend veel op die van een paar jaar geleden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dit was meer onze afleidingsgrap, dan dat het daadwerkelijk onze grap was hoor ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dit was meer onze afleidingsgrap, dan dat het daadwerkelijk onze grap was hoor ='D


    De echte grap was het bannen neem ik aan?


    Happy Birthday my Potter!

    Ben ik 1 van de weinig die gwn geen moment heeft gedacht van dit is waar?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ben ik 1 van de weinig die gwn geen moment heeft gedacht van dit is waar?

    Nee, heel veel dachten dat gelijk.
    Maar zoals hier boven al gezegd werd.. dit is niet dé grap.

    DeKrull schreef:
    (...)
    Nee, heel veel dachten dat gelijk.
    Maar zoals hier boven al gezegd werd.. dit is niet dé grap.

    Wat was dan 'dé grap' o.o


    We're all mad here.