• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Deze grap kennen we al.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    GD schreef:
    1 APRIL!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Als het echt zou zijn, zouden jullie het echt wel een dag eerder of later hebben neergezet en zou het veel beter uitzien en zou Rutger het zelf geplaats hebben.

    Als het echt is, post over een paar dagen maar opnieuw ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    GD schreef:
    1 APRIL!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha inderdaad. 8D Jullie kunnen beter nog een paar jaar wachten met deze grap zodat iedereen die die al kende alweer weg is.
    Trouwens, volgens mij is dit een afleiding zodat we denken dat dat bannen echt een probleem is en geen grap.


    Idd en helaas werkt die ban niet anders was ik heel erg blij haha xD

    nee jullie moeten echt een betere 1 april grap bedenken.xD


    I solemny swear i am up to no good

    nog enkele uurtjes en we zullen allemaal de waarheid wel weten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hush schreef:
    Deze grap kennen we al.



    Jullie mods zijn TE voorspelbaar :'D

    Ieder jaar weer dezelfde soort grappen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Zoiezo, je moet geen grappen uithalen op 1 April. Is te voorspelbaar ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Courtesan schreef:
    Waarom zouden we grappen herhalen? Sorry, maar het is echt waar. Het is toeval dat we het vandaag neerzetten, maar we vonden gewoon dat jullie het verdienden te weten.

    Dat lazen we vorig jaar en twee jaar geleden ook.
    It's getting old.
    De volgende keer zou je moeten zorgen dat quizlet niet te vinden is als je de url intypt, dat zou pas iets geslaagd zijn.

    Ping schreef:
    (...)
    Dat lazen we vorig jaar en twee jaar geleden ook.
    It's getting old.
    De volgende keer zou je moeten zorgen dat quizlet niet te vinden is als je de url intypt, dat zou pas iets geslaagd zijn.


    Nee! dan kan ik een volledige dag niet op mijn geliefde Q! D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ping schreef:
    (...)
    Dat lazen we vorig jaar en twee jaar geleden ook.
    It's getting old.
    De volgende keer zou je moeten zorgen dat quizlet niet te vinden is als je de url intypt, dat zou pas iets geslaagd zijn.


    Kijk dat is nu een goede grap!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ha, lozers. Ik heb jullie door. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Zoiets lijkt me onlogisch..
    Een site kost geld, right?
    Een gewone Q-user zou dat niet kunnen onderhouden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie geloofd dar nu nog...
    Als een moderator op 1 april een topic maakt, of gewoon als er op Quizlet iets raars is of veranderd is op 1 april, geloof ik er niks van en ik ben al zo naïef. Maar hier geloof ik dus geen ene dikke flikker van! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, niemand gelooft dit!
    Echt dikke fail, hoor! :'D
    Probeer eens wat beters... En geloofwaardigers...
    Nuja, alles wat op 1 april gebeurt is ongeloofwaardig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.