• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kunt toch niet zomaar een hele site overdragen aan iemand anders? Zoals al genoemd: het geld, html.
    En daarbij: dat iemand populair is bij 'het volk' wil nog niet meteen zeggen dat hij of zij een goede admin is. (x


    Felix

    Whahahahahaahahah:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Als dit serieus is dan is Rutger echt gek, wie geeft nou zomaar ineens een site weg dat geld kost en alles. Doe normaal :'D
    Als dit een grap is: niet grappig.


    -

    Het idee dat zomaar iedereen zich kan inschrijven om Admin te worden, laat me toch wel erg vermoeden dat dit toch een grap is. Daar heb je toch wel wat verstand van HTML/XHTML voor nodig?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:11 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Lykke schreef:
    Het idee dat zomaar iedereen zich kan inschrijven om Admin te worden, laat me toch wel erg vermoeden dat dit toch een grap is. Daar heb je toch wel wat verstand van HTML/XHTMLL voor nodig?

    Zekers.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik schrok! 1 april, haha goeie.

    Waarom is het geen sticky als het zo belangrijk is?


    We're all mad here.

    Ohja, trouwens, waarom staat het dan niet bij Nieuws? Op de Home?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Romeo schreef:
    Waarom is het geen sticky als het zo belangrijk is?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hummm,
    maak mij maar administrator (;
    Dan is iedereen blij

    not
    vast een 1 april grap


    Me so good.

    ILoveLena schreef:
    Ohja, trouwens, waarom staat het dan niet bij Nieuws? Op de Home?


    Het staat gewoon bij nieuws, als je bovenin kijkt? We hebben het gewoon bij nieuws geplaatst, dat het dan niet automatisch op de voorpagina verschijnt, daar kunnen wij niets aan doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Waarom zouden we grappen herhalen? Sorry, maar het is echt waar. Het is toeval dat we het vandaag neerzetten, maar we vonden gewoon dat jullie het verdienden te weten.

    I DON'T BELIEVE YOU :P want anders zou Rutger het zelf wel zegge:P
    apen zijn cool(puh)

    Tamagotchi schreef:
    apen zijn cool(puh)

    NEE..
    Ze zijn niet cool, ze zijn vetcoool (:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    NEE..
    Ze zijn niet cool, ze zijn vetcoool (:

    Indeed xD
    maar ik dwaal af...
    Maar QUizlet staat nog steeds in zijn portefolio op zn site en dan wel HELEMaAl BOVENAAN :P MAn, apen ZIJN cool...
    en als ik hem ben wat ik logischerwijs niet ben zou ik niet m'n site die HELEMAAL BOVENAAN IN mijn portefolio staat op mijn site met die coole naam en een adnormaal fantastische rode peper zomaar verloten want dan is ie niet meer BOVENAAN in mijn portefolio en dan word ie verdrietig enzo...(huil)
    De coole portefolio

    SuperJunior schreef:
    (...)

    Dat jij erin trapt xD



    Ik trap er niet in, vraag me alleen af áls ze dit serieus menen dat het wel heel raar is N__n''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.