• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jullie hoeven echt niet zo lullig te reageren op nieuws zoals dit. Zoals ik al vele pagina's terug heb verteld, de data komt slecht uit, maar het moest zo snel mogelijk. En aangezien we het gister eens zijn geworden, postten we vandaag dit topic.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Jullie hoeven echt niet zo lullig te reageren op nieuws zoals dit. Zoals ik al vele pagina's terug heb verteld, de data komt slecht uit, maar het moest zo snel mogelijk. En aangezien we het gister eens zijn geworden, postten we vandaag dit topic.

    Niets zal mij overtuigen! Hah!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Clueless schreef:
    Jullie hoeven echt niet zo lullig te reageren op nieuws zoals dit. Zoals ik al vele pagina's terug heb verteld, de data komt slecht uit, maar het moest zo snel mogelijk. En aangezien we het gister eens zijn geworden, postten we vandaag dit topic.


    Sgat, je wist toch wel dat we zo zouden reageren? (:
    En, stiekem ben ik er door jouw reactie nu nog meer van overtuigd dat het nep is. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Clueless schreef:
    Jullie hoeven echt niet zo lullig te reageren op nieuws zoals dit. Zoals ik al vele pagina's terug heb verteld, de data komt slecht uit, maar het moest zo snel mogelijk. En aangezien we het gister eens zijn geworden, postten we vandaag dit topic.

    Als jullie gister het eens zijn geworden waarom plaats je het dan nu pas?

    Hou nou maar gewoon op,niemand geloof deze onzin.
    Man ik haat 1 april


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jahoor. Naar mijn idee is Rutger de laatste tijd juist veel meer op Quizlet? Er zijn hier de laatste tijd best wel wat updates geweest hoor, daar had ie toch ook tijd voor?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Clueless schreef:
    Jullie hoeven echt niet zo lullig te reageren op nieuws zoals dit. Zoals ik al vele pagina's terug heb verteld, de data komt slecht uit, maar het moest zo snel mogelijk. En aangezien we het gister eens zijn geworden, postten we vandaag dit topic.


    Mag ik vragen?
    1. De administrator moet toch voor de site betalen? Of doet Rutger dat dan nog steeds?
    2. Waarom zei Rutger het zelf niet in een eigen topic?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sure!!!

    Ik ben dom toch!!
    Wrm op 1 arpil en niet op april!!?!!?

    Dudes, eidereen reageert idd wel héél erg lullig o_O
    Van Fail! Haha, dom! Jullie zijn slecht! Ongeloofwaardig! blablabla.

    Mogen jullie ook wat subtieler brengen, maar als dit echt is..
    Zo'n site onderhouden kost geld? Én je moet weten hoe je met HTML
    moet werken aangezien Rutger soms ook de site updaten..?

    Dus ik kijk wel of dit over een week nogsteeds serieus is,
    momenteel houd ik mezelf maar even neutraal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fera schreef:
    Vorig jaar was het dezelfde grap. Het enige dat anders was, was dat Rick de admin ging worden. Jullie worden saai. (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aaah, nu weet ik niet meer als het een grap is?!

    MIsschien hadden jullie dit topic als het geen grap was een dag later moeten openen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    wtf dit is echt géén grap :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    dit is een grap toch? --'


    Shoganai i ne~

    SoulEater schreef:
    Dudes, eidereen reageert idd wel héél erg lullig o_O
    Van Fail! Haha, dom! Jullie zijn slecht! Ongeloofwaardig! blablabla.

    Mogen jullie ook wat subtieler brengen, maar als dit echt is..
    Zo'n site onderhouden kost geld? Én je moet weten hoe je met HTML
    moet werken aangezien Rutger soms ook de site updaten..?

    Dus ik kijk wel of dit over een week nogsteeds serieus is,
    momenteel houd ik mezelf maar even neutraal.


    Dat jij erin trapt xD


    I solemny swear i am up to no good

    ImAwesome schreef:
    MIsschien hadden jullie dit topic als het geen grap was een dag later moeten openen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."