• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maryland schreef:
    Het herkauwen van grapjes is ook niet leuk he! Dat kennen sommige al :3


    Haha, de die-hard Julia zegt 't ze! ;D

    Maar wat iemand net ook zei; Rutger zou 't ons echt wel persoonlijk vertellen, ik bedoel, we zijn z'n kleine engeltjes :'D Bovendien heeft hij ook een shitload of time in deze site gestoken, dus 't lijkt me er sterk dat hij het hierbij zou laten op een manier zoals deze.


    You move me ......... Kurt

    1 April!!! (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Highmore schreef:
    (...)

    Haha, de die-hard Julia zegt 't ze! ;D

    Maar wat iemand net ook zei; Rutger zou 't ons echt wel persoonlijk vertellen, ik bedoel, we zijn z'n kleine engeltjes :'D Bovendien heeft hij ook een shitload of time in deze site gestoken, dus 't lijkt me er sterk dat hij het hierbij zou laten op een manier zoals deze.

    Dat doe ik wel hoor ^^
    Like, verzin wat beeeeters -zeurstem-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    (...)
    Dat doe ik wel hoor ^^
    Like, verzin wat beeeeters -zeurstem-


    HAHA, ik ga me zo schuldig voelen als 't echt blijkt te zijn :'D


    You move me ......... Kurt

    als het 1 april grap is: lol
    Zo niet: Ik vind dat Rick de nieuwe admin moet worden dan :3 als hij wilt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Paradox schreef:
    (...)

    Idd, het is gewoon té toevallig. Deze melding had je beter morgen kunnen plaatsen als het ECHT is. [: Ik geloof het nog steeds niet (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Highmore schreef:
    (...)

    HAHA, ik ga me zo schuldig voelen als 't echt blijkt te zijn :'D

    Is het niet, dan zou Rutger het wel hebben gezegd. En dan zou hij het zéker niet op 1 april doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oké nou weet ik écht niet of dit een -goeie- 1-april grap is of niet. Grr, je moet de hele dag echt oppassen!


    It's time to be happy again.

    Maryland schreef:
    (...)
    Is het niet, dan zou Rutger het wel hebben gezegd. En dan zou hij het zéker niet op 1 april doen.

    Yeah, als Rutger het had gezegt, zou ik het nog wel geloofd hebben, denk ik. Iets meer dan nu.


    You move me ......... Kurt

    MAKEYOUMINE schreef:
    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD


    mee eens..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Highmore schreef:
    (...)
    Yeah, als Rutger het had gezegt, zou ik het nog wel geloofd hebben, denk ik. Iets meer dan nu.

    Dáarom.
    En het is zeker verdacht dat er eerlijk over word gestemd. Like, dan zou iemand worden gekozen die het helemaal niet wilt fzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    GD schreef:
    1 APRIL!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik weet niet wat ik moet geloven,
    maar ik hoop echt dat het niet waar is..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vorig jaar was het dezelfde grap. Het enige dat anders was, was dat Rick de admin ging worden. Jullie worden saai. (cat)


    Only losers can act the way you do

    NEUT schreef:
    Vorig jaar was het dezelfde grap. Het enige dat anders was, was dat Rick de admin ging worden. Jullie worden saai. (cat)

    Dat was Rick toch niet, maar ene Damian?


    You move me ......... Kurt