• Waarom denken zoveel meisjes hier, dat jongens hun alleen als lustobject zien?


    We're all mad here.

    Omdat jongens zich af en toe zich ook zo gedragen naar meisjes toe.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:08 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dat denk ik niet over elke jongen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omdat dat tegenwoordig ook bij veel jongens zo is. Hier waar ik woon hoor je echt alleen maar 'Oh lekkerwijf daar wil ik wel mee neuken' En ze beoordelen vrouwen best wel snel of ze lelijk zijn of niet en aangezien mannen soms best hard zijn zeggen ze het ook kwetsend waardoor veel vrouwen onzeker worden.

    Maar ik vind niet dat alle jongens zo zijn. Ik heb zelf een vriend en die heeft veel respect voor mij als vrouw zijnde. Gelukkig zijn die jongens er ook nog [:


    Sometimes it's best not to care.

    Omdat ik jongens niet meer vertrouw..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Poseidon schreef:
    Omdat jongens zich af en toe zich ook zo gedragen naar meisjes toe.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ImAwesome schreef:
    Dat denk ik niet over elke jongen.

    Daar ben ik het mee eens,maar vaak wel, omdat ze zich zo gedragen.

    Mourinho schreef:
    Omdat ik jongens niet meer vertrouw..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Paradox schreef:
    Omdat dat tegenwoordig ook bij veel jongens zo is. Hier waar ik woon hoor je echt alleen maar 'Oh lekkerwijf daar wil ik wel mee neuken' En ze beoordelen vrouwen best wel snel of ze lelijk zijn of niet en aangezien mannen soms best hard zijn zeggen ze het ook kwetsend waardoor veel vrouwen onzeker worden.

    Maar ik vind niet dat alle jongens zo zijn. Ik heb zelf een vriend en die heeft veel respect voor mij als vrouw zijnde. Gelukkig zijn die jongens er ook nog [:

    Volgens mij zijn vrouwen veel harder gemener en botter tegen elkaar? En meisjes hebben toch ook snel oordelen of een jongen knap of lelijk ofs is? Dat is menselijk.


    We're all mad here.

    Omdat ik tijdens het vierde uur Engels vandaag het gesprek van de jongens heb afgeluisterd, en hun zeiden dat de enige functie van vrouwen hun 'kut' zijn.
    Natuurlijk zijn niet alle jongens zo, maar als ze dit soort dingen gaan zeggen denken meisjes dat ze hun alleen als lustobject zien. Dus het is hun eigen schuld(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omdat alle jongens die ik ken zo zijn :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    ImAwesome schreef:
    Dat denk ik niet over elke jongen.


    <3

    Poseidon schreef:
    Omdat jongens zich af en toe zich ook zo gedragen naar meisjes toe.


    We accept the love we think we deserve.

    Romeo schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn vrouwen veel harder gemener en botter tegen elkaar? En meisjes hebben toch ook snel oordelen of een jongen knap of lelijk ofs is? Dat is menselijk.


    Jaa klopt, vrouwen onderelkaar zijn meestal bitches. En ja, vrouwen hebben ook snel oordelen maar die zijn gevoeliger. Dan spreek ik over de meeste vrouwen. Die zouden niet zomaar mannen kwetsen om te zeggen dat ze lelijk zijn. Of ze gebruiken voor seks en dan dumpen ( Dat zouden mannen minder erg vinden dan vrouwen, i guess.) Mannen zijn gewoon harder tegen vrouwen. Ze slaan ook vaak vrouwen inelkaar of ja maken ze gewoon belachelijk om stoer te doen. En ja er zijn ook vrouwen die zo zijn, maar vrouwen worden eigenlijk meer gekwetst dan mannen.


    Sometimes it's best not to care.

    Het is ook bewezen dat vrouwen gevoelliger zijn dan mannen.
    En mannen hebben soms gewoon niet door dat ze respectloos zijn tegen vrouwen. Ze maken soms domme grapjes onderelkaar en denken dat dat grappig is. Maar sommige grappen zijn gewoon keihard waardoor de meeste vrouwen heel onzeker zijn. De reden dat vrouwen onzeker zijn, is ook door mannen. Omdat het bijna nooit goed genoeg voor ze is. De meeste mannen gaan voor het lekkerste wat er op de wereld loopt, en dan alleen maar om te neuken. Zo gaat dat tegenwoordig vaak met jongens. ( en NEE niet met alle jongens! )


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)

    Jaa klopt, vrouwen onderelkaar zijn meestal bitches. En ja, vrouwen hebben ook snel oordelen maar die zijn gevoeliger. Dan spreek ik over de meeste vrouwen. Die zouden niet zomaar mannen kwetsen om te zeggen dat ze lelijk zijn. Of ze gebruiken voor seks en dan dumpen ( Dat zouden mannen minder erg vinden dan vrouwen, i guess.) Mannen zijn gewoon harder tegen vrouwen. Ze slaan ook vaak vrouwen inelkaar of ja maken ze gewoon belachelijk om stoer te doen. En ja er zijn ook vrouwen die zo zijn, maar vrouwen worden eigenlijk meer gekwetst dan mannen.


    Ik herken best veel delen niet herkennen bij mij of vrienden die ik heb. Misschien woon ik op eenveilige plek (: . oké ik heb ook een lange tijd seks zonder relatie gehad, maar dat meisje zei zelf dat ze het zelf ook zo wou. Dus dat is toch anders?


    We're all mad here.