• Waarom denken zoveel meisjes hier, dat jongens hun alleen als lustobject zien?


    We're all mad here.

    ik vind het wel jammer dat er veel jongens zijn die het zo zien.
    Maarach, ik heb veel mannelijke vrienden en zij zijn hartstikke normaal en denken er niet zo over. Twee ervan zijn de vriendjes van mijn vriendinnen en ze zijn echt vet lief voor elkaar.
    Daarnaast heb ik nog een vet lief vriendje gehad en die zag mij ook niet puur als een lustobject.
    Dus ik ben niet een van de meisjes die denkt dat jongens mij alleen als lustobject zien. Anders had ik toch echt geen mannelijke vrienden maar alleen vrouwelijke.
    Waarschijnlijk zijn er hier veel meisjes gekwest door jongens ofzo.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Omdat best veel jongens dat gewoon zo zien.
    Dat is genetisch bepaald, hun hersens doen dat automatisch als ze een meisje zien.

    Kunnen ze ook niet helpen :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Omdat wij als meisjes natuurlijk vet sexy en zo zijn :Y).

    Nee grapje (:. Maar is dat niet met alles zo? Als een jongen een player is, zijn meestal alle jongens players. Als een meisje een slet is, zijn meteen alle meisjes sletten. Als een buitenlander iets jat, zijn het allemaal meteen criminelen.
    Allemaal vooroordelen. Mensen zien meestal wel één klein slecht dingetje, en vaak niet de vele grote goede dingen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Tragically schreef:
    Omdat ook zo is. Like: bij mij op school gaat het alleen maar om schoonheid, anorexiapatiënten en meisjes met de grootste borsten. Dat is het eníge (op auto's en sport na) waar jongens over praten en als ze het er niet over hebben dan schelden ze gewoon tegen je. Gezellig ook weer (:

    uhm... dan ga ik met nerds om zeker?
    Ik denk dat er sprake is van een cultuurverschil want ik hoor eerder jongens praten over zwarte-gaten, larp, pokemon, anime/manga, keltische culturen, aardappelkanonnen, domme filmpjes, nieuws, politiek en muziek (naast van tijd tot tijd auto's en sport)
    En dat bevalt me best ^-^
    je kunt echt lol met ze hebben.
    Natuurlijk ken ik ook wel wat players maar niet echt veel (like 4 ofzo? tegenover meer dan een klas vol?)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Dat komt door de geseksualiseerde maatschappij dat vrouwen zo worden voorgesteld.
    Een reclame met (half)naakte vrouwen spreekt blijkbaar altijd meer aan dan eentje die aangekleed is...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Dat komt door de geseksualiseerde maatschappij dat vrouwen zo worden voorgesteld.
    Een reclame met (half)naakte vrouwen spreekt blijkbaar altijd meer aan dan eentje die aangekleed is...

    ik denk dat hierdoor ook onzekerheid komt onder meisjes,
    een soort druk om de mooiste en het meest-sexy te zijn.
    Daardoor gaan meisjes er ook over denken dat jongens hun zo zien en sommige jongens zien meiden door die halfnaakte vrouwen meiden wel als een PINO...
    Maar absoluut niet alle.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Omdat het enige wat ze zeggen heel vaak is 'oeh die heeft een lekkere kont' e.d.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik gok op persoonlijke ervaringen of doordat ze alleen maar een bepaald soort verhalen lezen.


    Life is hard and then we die