• Waarom denken zoveel meisjes hier, dat jongens hun alleen als lustobject zien?


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Waarom denken zoveel meisjes hier, dat jongens hun ZE alleen als lustobject zien?

    (sorry, ik kon het niet laten)

    OT: Ik denk dat niet. Bij sommige jongens wel, maar die gedragen zich er gewoon naar.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 18:18 ]


    Felix

    Dat denk ik nou echt nooit?xD.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ImAwesome schreef:
    Dat denk ik niet over elke jongen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zie post Poseidon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat ik dat lekker niet vind. Maar er wel degelijk genoeg zijn die wel zo denken en/of je die indruk geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Romeo schreef:
    (...)

    Ik herken best veel delen niet herkennen bij mij of vrienden die ik heb. Misschien woon ik op eenveilige plek (: . oké ik heb ook een lange tijd seks zonder relatie gehad, maar dat meisje zei zelf dat ze het zelf ook zo wou. Dus dat is toch anders?


    Ik vind gewoon dat seks iets is voor twee mensen die echt van elkaar houden en iets met elkaar hebben. Niet dat je er zomaar op los moet neuken enzo :x Maar jongens denken daar vaak anders over, die neuken meestal iedereen wel als ze dat willen. Ik vind dat gewoon best wel.. erg. En het is gewoon ook zo, als een meisje geen makeup op heeft en er niet goed uitziet dan is het meteen 'Iel, lelijk mokkel' En als er dan weer eentje is met wel wat makeup is het 'Omg wat een hoer, of een barbie' Ik vind gewoon dat mannen wel wat meer respect mogen tonen voor vrouwen. Want ja, vrouwen moeten veel meedragen met hun. Maar dat boeit de mannen weer niet... Misschien ben jij niet zo, maar geloof me. Veel jongens wel. Op mijn school deden een groep jongens zelfs een wedstrijdje om wie het eerst een meisje in bed zou krijgen o.o Sick!


    Sometimes it's best not to care.

    zo denk ik egt niet over alle jongens hoor
    maar tegenwoordig draait het bij veel jongens alleen nog maar om seks
    ik haat dat soort types, bah

    Poseidon schreef:
    Omdat jongens zich af en toe zich ook zo gedragen naar meisjes toe.

    Romeo schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn vrouwen veel harder gemener en botter tegen elkaar? En meisjes hebben toch ook snel oordelen of een jongen knap of lelijk ofs is? Dat is menselijk.

    Meisjes zijn niet zo rechtuit tegenover elkaar. Die gaan eerder roddelen. Dacht ik toch..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ImAwesome schreef:
    Dat denk ik niet over elke jongen.

    Paradox schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat seks iets is voor twee mensen die echt van elkaar houden en iets met elkaar hebben. Niet dat je er zomaar op los moet neuken enzo :x Maar jongens denken daar vaak anders over, die neuken meestal iedereen wel als ze dat willen. Ik vind dat gewoon best wel.. erg. En het is gewoon ook zo, als een meisje geen makeup op heeft en er niet goed uitziet dan is het meteen 'Iel, lelijk mokkel' En als er dan weer eentje is met wel wat makeup is het 'Omg wat een hoer, of een barbie' Ik vind gewoon dat mannen wel wat meer respect mogen tonen voor vrouwen. Want ja, vrouwen moeten veel meedragen met hun. Maar dat boeit de mannen weer niet... Misschien ben jij niet zo, maar geloof me. Veel jongens wel. Op mijn school deden een groep jongens zelfs een wedstrijdje om wie het eerst een meisje in bed zou krijgen o.o Sick!


    Dat is best wel sick, naja ik zie eigenlijk echt 'seks' meer als het openstellen van jezelf naar die ander. Je letterlijk ' blootgeven'ofs hehe (:


    We're all mad here.

    ]Omdat het ook zo is!? Meestal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omdat veel jongens meisjes tegenwoordig zo behandelen en heeft 1 jongen je dat geflikt, denk je al snel dat andere jongens ook zo zijn, na 2 verkeerde opmerking. En dat is moeilijk om je er over heen te zetten.
    Tenminste dat merk ik aan mezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mourinho schreef:
    Omdat ik jongens niet meer vertrouw..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat ook zo is. Like: bij mij op school gaat het alleen maar om schoonheid, anorexiapatiënten en meisjes met de grootste borsten. Dat is het eníge (op auto's en sport na) waar jongens over praten en als ze het er niet over hebben dan schelden ze gewoon tegen je. Gezellig ook weer (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.