• Een vaste groep mensen(net zoals mods en beta's etc) die covers maken, dat als je een nieuwe cover voor je verhaal nodig hebt (en je wilt/kunt het zelf niet maken) dat je de opdracht aan hun geeft, en dat zij dan een cover voor je maken.
    Beetje vaag uitgelegd, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen. : )

    Voor/tegen?

    Edit: Je mag dan natuurlijk nog wel zelf je eigen covers maken! Het is meer dat als je er geen zin in hebt of je kunt het niet dat je de opdracht dan aan hen kunt geven.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 16:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.

    Ja, wel voor op zich, maar het is zo dat ik ook weleens een cover voor iemand wil maken, maar niet altijd, dat ik er alleen soms zin in heb, dan kan je daar dus mee meedoen, right? -lekker duidelijk-


    It ain't broke, so don't fix it.

    eens


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.

    Voor, maar dan net zo'n groep als de Columnisten of zo, die niet bij de Crew horen, maar gewoon, uh, covers maken? Zoiets?

    haha, lekker duidelijk


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens en niet eens. Want het is wel raar als je zelf dan geen covers meer mag maken


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    Eens en niet eens. Want het is wel raar als je zelf dan geen covers meer mag maken


    Dat mag wel! Maar als je geen zin hebt/je kunt het niet om het te doen dat je de opdracht dan aan hun kan geven.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Eens (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Vind ik wel een goed idee. Net zoals de columnisten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een hele goede idee!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Als het iets wordt zoals columnisten, ben ik voor.
    Maar wat dan als je niet tevreden bent? Je kan niet blijven aanvragen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Als het iets wordt zoals columnisten, ben ik voor.
    Maar wat dan als je niet tevreden bent? Je kan niet blijven aanvragen.


    Tja, dan moeten ze het zelf maar doen. Nee, hmm er kan misschien een limit op gezet worden, 2/3 keer een cover aanvragen op dezelfde serie.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Voor!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hell yeah, eens!


    Have you ever been alone in a crowded room?