• dit vond ik op wikipedia het gaat allemaal over Eclipse:

    * 1 nominatie voor "Slechtste Film", met name voor Summit Entertainment[1]
    * 2 nominaties voor "Slechtste acteur", met name Robert Pattinson (in de rol van Edward Cullen) en Taylor Lautner (in de rol van Jacob Black) [2]
    * 1 nominatie voor "Slechtste actrice", met name Kristen Stewart (in de rol van Bella Swan) [3]
    * 1 nominatie voor "Slechtste mannelijke bijrol", met name Jackson Rathbone (in de rol van Jasper Hale) [4]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmkoppel": ondanks dat de prijs in principe voor een koppel is (2 personen), is de ganse filmcast genomineerd[5].
    * 1 nominatie voor "Slechtste regisseur", met name David Slade [6]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmscript", met name Melissa Rosenberg [7]
    * 1 nominatie voor "Slechtste rip-off, verfilming, vervolg, ..." [8]
    * De film werd niet genomineerd in de 2 overblijvende categorieën: "Slechtste vrouwelijke bijrol 2010" [9] en "Slechtste 3D-Film of -effect"

    Uiteindelijk werd er maar 1 prijs toegekend: acteur Jackson Rathbone won deze in de categorie "Slechtste mannelijke bijrol" voor zijn bijdrage aan deze film en The Last Airbender.

    Bron: Wikipedia

    Ja het is gekopieerd. Ik ben geen Twilight hater (i love it). Maar is het echt zo slecht?

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 17:09 ]

    Iedereen heeft zn eigen mening. De 1 vindt de film helemaal geweldig, de andere prut. Zo'n award gaat niks veranderen voor de mensen die de films helemaal super vinden, en voor de mensen die het niks vinden, maakt het niks uit.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik vind de films ook niet echt goed maar de films zijn nooit even goed als het boek da is gewoon altijd zo en ik persoonlijk had eerst new moon gezien en toe ik diet bekeken had dacht ik echt hoe komt het da dat zo een groot succes is
    ik heb na een half jaar het weer gezien en toen pas zag ik dat het wel mee viel dus uit verveeling de boeken gekocht en die waren wel heel goed geschreven en de eerste film is ook redelijk en eclipse is voorspelbaar omdat iedereen zo wat het verhaal al wist wat gaat gebeuren dan kan het onmogelijk spannend zijn geef toe
    en wauw dit is een lang bericht

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 17:43 ]


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    ik ben geen fan maar jackson rathbone vind ik wel goed ;_;


    Shoganai i ne~

    Alleen Kristen Stewart vind ik vreselijk slecht!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Yep, ik vind de film echt super nep en alles is zo voorspelbaar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Acceptance schreef:
    LOL :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jackson had dit echt niet verdiend!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Assassin schreef:
    Lol sommige dingen kloppen wel, maar Jacob is wel goed neergezet vind ik, evenals Jasper.

    Inderdaad!

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 18:40 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    De film is echt failure..
    En de acteurs ook vind ik..
    Vooral Stewart en Pattinson


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Die Twilight films zijn ook gewoon slecht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het wel raar in de eerste film, dat ze elkaar 3 keer hebben gezien ofzo, en dan zijn ze ineens smoorverliefd op elkaar. En dat iedereen verliefd op Bella wordt terwijl ze altijd arrogant en sacherijnig doet. En dat ze niet normaal kunnen praten, maar dat het altijd met een hoop gestotter en gekreun moet.

    Ja oke, eigenlijk is het gewoon een slechte film.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Sommige dingen zijn inderdaad slecht, maar ik vind Jakson Rathbone en Taylor Lautner perfect voor de rollen van Jasper en Jacob. Ook vind ik de special effects best goed(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja. Het is wel zo, de films zijn echt slecht. ;x Niet dat mij dat ervan weerhoudt om ze te gaan kijken totdat ik de tekst mee kan zeggen. :') De boeken zijn wel stukken beter moet ik toegeven. x)


    The show must go on.

    Ai. :'D

    Tsja, de enigste reden dat al die meisjes naar die film gaan is omdat er 'lekkere' jongens in zitten, dus ja, waarom moeite doen er verder een mooie film van te maken? De mensen (lees: meisjes) komen toch wel :'D

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 18:48 ]


    ars moriendi

    Ze hebben wel gelijk. In de boeken is het een goed verhaal, maar ze hebben die films echt verkracht. Zonde, wat het hád echt heel goed kunnen worden. En dan hadden ze ook een aantal acteurs moeten vervangen voor andere (betere) acteurs kristenkristenkristen
    Maar zoals al gezegd: ik vind niet dat Lautner, Rathbone en Pattinson genomineerd hadden moeten worden. Ik vond ze alledrie toch wel goed. Pattinson had een aantal minpuntjes, maar niet min genoeg om genomineerd te worden, vind ik dan toch 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen