• dit vond ik op wikipedia het gaat allemaal over Eclipse:

    * 1 nominatie voor "Slechtste Film", met name voor Summit Entertainment[1]
    * 2 nominaties voor "Slechtste acteur", met name Robert Pattinson (in de rol van Edward Cullen) en Taylor Lautner (in de rol van Jacob Black) [2]
    * 1 nominatie voor "Slechtste actrice", met name Kristen Stewart (in de rol van Bella Swan) [3]
    * 1 nominatie voor "Slechtste mannelijke bijrol", met name Jackson Rathbone (in de rol van Jasper Hale) [4]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmkoppel": ondanks dat de prijs in principe voor een koppel is (2 personen), is de ganse filmcast genomineerd[5].
    * 1 nominatie voor "Slechtste regisseur", met name David Slade [6]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmscript", met name Melissa Rosenberg [7]
    * 1 nominatie voor "Slechtste rip-off, verfilming, vervolg, ..." [8]
    * De film werd niet genomineerd in de 2 overblijvende categorieën: "Slechtste vrouwelijke bijrol 2010" [9] en "Slechtste 3D-Film of -effect"

    Uiteindelijk werd er maar 1 prijs toegekend: acteur Jackson Rathbone won deze in de categorie "Slechtste mannelijke bijrol" voor zijn bijdrage aan deze film en The Last Airbender.

    Bron: Wikipedia

    Ja het is gekopieerd. Ik ben geen Twilight hater (i love it). Maar is het echt zo slecht?

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 17:09 ]

    Nou, das lekker dan. Sta je daar met een prijs die je letterlijk tot slechtste acteur benoemt. En wat zeg je dan in je speech. Dankjewel?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nou zoo slecht vondt ik de film nou ook weer niet :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Horan schreef:
    Ik hou van Twilight -boeken-.
    Maar de films zijn inderdaad heel slecht..


    (Be)lieve in (you)rself

    Slechtste dialogen. Voorspelbaar. slechte acteerprestaties.

    Enkel goed, wanneer je een avondje geen zin hebt om na te denken..


    Get outta my head!

    Poseidon schreef:
    Yep, ik vind de film echt super nep en alles is zo voorspelbaar.

    Reloaded schreef:
    Slechtste dialogen. Voorspelbaar. slechte acteerprestaties.

    Enkel goed, wanneer je een avondje geen zin hebt om na te denken..

    Jijsnaptmijweltdenkik...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zie je, ik ben niet de enige die dat vind! En Jackson verdiende die award niet, maar de film The Last Airbender wel. Beetje die cultuur belachelijk maken met blanke acteurs *zucht*


    You move me ......... Kurt

    De boeken zijn vele malen mooier, maar ik vind de films nou ook weer niet zo slecht. Op het slechte acteerwerk van Kristen na.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hahahah _O_
    Al vond ik niet dat Jackson hem verdiende, dan eerder Robert of Kristen lol


    As travars

    Horan schreef:
    Ik hou van Twilight -boeken-.
    Maar de films zijn inderdaad heel slecht..


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tja, Kirsten kan gewoon niet acteren. Ze heeft overal dezelfde blik


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Loool, eigenlijk best grappig.


    Life is hard and then we die

    Ik ben fan van de boeken, maar ik geef toe.
    de films zijn helemaal niets.


    Love is louder.

    De boeken zijn 10000000 x beter, maar toch vind ik de films ook niet zo vreselijk slecht.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oké lol, ik moet toegeven dat ik in mijn leven betere films heb gezien dan die van de Twilight Saga, maar dit alles verdienen ze nou ook weer niet hoor! Ik vind dat Taylor, Jackson én Robert behoorlijk goed werk hebben geleverd en dan met name Taylor, maar goed dat is mijn mening. Kristen had die award wel verdiend, want echt, seriously, dat mens kan niet acteren, ze hadden beter gewoon een ander voor haar genomen, haar eentonige stem maakt de film nou eenmaal doodsaai. En heel de cast genomineerd vind ik ook nergens op slaan sinds ik Ashley Greene, Peter Facinelli, Billy Burke, Nikki Reed echt héel goede acteurs en actrices vind. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.