• dit vond ik op wikipedia het gaat allemaal over Eclipse:

    * 1 nominatie voor "Slechtste Film", met name voor Summit Entertainment[1]
    * 2 nominaties voor "Slechtste acteur", met name Robert Pattinson (in de rol van Edward Cullen) en Taylor Lautner (in de rol van Jacob Black) [2]
    * 1 nominatie voor "Slechtste actrice", met name Kristen Stewart (in de rol van Bella Swan) [3]
    * 1 nominatie voor "Slechtste mannelijke bijrol", met name Jackson Rathbone (in de rol van Jasper Hale) [4]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmkoppel": ondanks dat de prijs in principe voor een koppel is (2 personen), is de ganse filmcast genomineerd[5].
    * 1 nominatie voor "Slechtste regisseur", met name David Slade [6]
    * 1 nominatie voor "Slechtste filmscript", met name Melissa Rosenberg [7]
    * 1 nominatie voor "Slechtste rip-off, verfilming, vervolg, ..." [8]
    * De film werd niet genomineerd in de 2 overblijvende categorieën: "Slechtste vrouwelijke bijrol 2010" [9] en "Slechtste 3D-Film of -effect"

    Uiteindelijk werd er maar 1 prijs toegekend: acteur Jackson Rathbone won deze in de categorie "Slechtste mannelijke bijrol" voor zijn bijdrage aan deze film en The Last Airbender.

    Bron: Wikipedia

    Ja het is gekopieerd. Ik ben geen Twilight hater (i love it). Maar is het echt zo slecht?

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 17:09 ]

    ik vind de films écht slecht.
    de meest slechte acteurs bij elkaar gezet
    met name bella o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    GD schreef:
    Wikipedia is niet betrouwbaar hé?

    niet altijd maar om nominaties wel.

    Die films zijn niet slecht


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Haha,zie je wel dat ik gelijk had.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HAHA.
    zijn ze zo slecht dan. ;o


    fuck you, my dear.

    Daar stond laatst in de schoolkrant ook nog een stukje over. Ik vind het opzich best leuke films, maar ik denk dat veel mensen niét snappen wat er nou zo leuk is aan een nietszeggend meisje (kom op, Bella is niet spannend) een vampier die niet eens op een vampier lijkt en een weerwolf. Het meisje kan alleen maar klagen & zuchten dat ze overal onder lijdt, blablabla.


    It's time to be happy again.

    Ik vind de boeken inderdaad wel beter. Maar dat ze zoveel voor 'slecht' worden genomineerd vind ik wel iets té ver gaan, naar mijn mening. Er zijn slechtere films...

    Twilight is gewoon niet leuk -mijn mening. Zowel de boeken als de films niet. Ik vind Twilight gewoon niks (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 23:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Horan schreef:
    Ik hou van Twilight -boeken-.
    Maar de films zijn inderdaad heel slecht..


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ben verslaafd aan de Twilight boeken maar ik moet toegeven dat de films best wel sucken. Vooral als je ze meerdere malen kijkt.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Effecten zijn op zich wel oke, vind die film technisch niet zo beroerd. Maar het acteren. Dear oh dear, zelfs ik kon overtuigender acteren voor mijn filmproject =='


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vond de boeken heel leuk
    en de films gewoon redelijk
    Maar ik heb heeel veeel slechtere films gezien..

    :O
    nou ja zeg, ik ga ze vermoorden (6)
    (grapje :Y))


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik vind de films echt Super goed


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gha ha XD Ik weet wel dat ze genomineerd waren voor een Razzi


    Caution first, always.