• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Perish schreef:
    (...)

    Alsof ze de sfeer verpestte?


    ja dat deed ze behoorlijk
    Vooral met dat topic over ''ons''

    terwijl ze de helft van ons niet eens kent, dat is gewoon focking kansloos


    I solemny swear i am up to no good

    Crowstorm schreef:
    HAHAAHAHAHAHHAHA
    JULLIE
    HAHAH JULLIE
    alsof jullie nooit de sfeer hier hard verkrachten met jullie botte reacties en kut reacties zoals ''oke'' of ''idc''. lolzzz

    Natuurlijk niet (krul)


    -

    Crowstorm schreef:
    HAHAAHAHAHAHHAHA
    JULLIE
    HAHAH JULLIE
    alsof jullie nooit de sfeer hier hard verkrachten met jullie botte reacties en kut reacties zoals ''oke'' of ''idc''. lolzzz
    _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als het hier zonder Gaby ook nogal snel escaleert, zegt dat toch ook wel iets lijkt me. :')


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    2D schreef:
    Ter viering van deze prachtdag deel ik u taart uit, lieve quizlet spelers.

    nu heb ik zin in taart...
    honger.. >.>


    I live for the applause, you will die for it.

    SuperJunior schreef:
    (...)

    ja dat deed ze behoorlijk
    Vooral met dat topic over ''ons''

    terwijl ze de helft van ons niet eens kent, dat is gewoon focking kansloos


    Jullie haten haar terwijl jullie haar ook niet kenne. Dat is pas Fucking kansloos


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Jullie haten haar terwijl jullie haar ook niet kenne. Dat is pas Fucking kansloos

    Laten we zeggen; wat ze van haar kennen mogen ze gewoon niet. (krul)


    -

    SuperJunior schreef:
    (...)

    ja dat deed ze behoorlijk
    Vooral met dat topic over ''ons''

    terwijl ze de helft van ons niet eens kent, dat is gewoon focking kansloos
    En iedereen voelt zich meteen aangesproken en scheld haar meteen volop uit terwijl je haar niet eens kent.
    ffs

    ja, ze heeft het er een BEEETJE zelf naar gemaakt. -sorry gabs, still love you <3- maar jullie -niet iedereen..- lokken het juist uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ga me nu niet haten, maar de laatste tijd begon Gaby me de keel uit te hangen, telkens dat zeuren over Quizlet, rot toch op. En ja, dat heb ik tegen dr gezegt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:19 ]

    -> Slotje
    Offtopic / Haatzaaien
    Mensen die werkelijk vragen hebben over de reden kunnen terecht bij een moderator of bij Gaby zelf.


    Life is hard and then we die