• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dit een beetje hetzelfde als bij Rose. Mensen gaan moeilijk doen om het feit dat ze perma is geband, maar er over ruzie maken heeft geen zin. Omdat ze het niet ziet en ze er niet van terug komt.
    No offense. _O_


    Gaby: Ik lees het wel hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fides schreef:
    (...)


    Dat jullie nu allemaal zo overdreven reageren met R.I.P. Gaby. Je kunt nog steeds naar d'r toe en waarschijnlijk kun je nog steeds met d'r praten op msn.


    Nou en. Op Q hadden we ook heel veel lol. En dat gaat nu niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Ze ziet het wel.

    OT: Jammer.


    Kan ze het wel zien dan? Dat wist ik niet, faal. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Gaby: Ik lees het wel hoor


    Oh dat wist ik niet, dacht ik. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Perish schreef:
    (...)

    Nou, dat vind ik geen vergelijking. Gaby is iemand die we zullen missen. (krul)

    *trekt bazooka* hahah.

    Ach ik vond haar niet onaardig. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nou en. Op Q hadden we ook heel veel lol. En dat gaat nu niet meer.

    Lol waar altijd rellen uit voort kwamen op het forum.
    echt lolhoor.
    (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nog even iets anders, wat een drama zeg om een persoon, ik weet er niet alles van maar wat ik hier lees ook, kan het niet anders, laat dat meiske nou ze is geband en nu klaar. Geen reden om ruzie te maken, want het loopt zo toch uit de hand.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kan ze het wel zien dan? Dat wist ik niet, faal. (nerd)


    Ze kunnen nog op Quizlet maar niet op hun eigen account.
    Ze zien alles.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Ze kunnen nog op Quizlet maar niet op hun eigen account.
    Ze zien alles.


    Lol, dat klinkt echt creepy.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Fides schreef:
    (...)


    Dat jullie nu allemaal zo overdreven reageren met R.I.P. Gaby. Je kunt nog steeds naar d'r toe en waarschijnlijk kun je nog steeds met d'r praten op msn.

    Haha, nee?
    Ze is m'n vriendin niet ofzo.
    En toch vind ik het jammer (cat)


    effort never betrays you

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Lol waar altijd rellen uit voort kwamen op het forum.
    echt lolhoor.
    (cat)


    Ik rel al niet meer. Dat heb ik een paar maanden belooft.
    Maar niet alleen met het rellen. Ook bij elkaar inbreken en elkaars profiel onder kladden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carcass schreef:
    (...)

    Lol, dat klinkt echt creepy.


    Be aware.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kuyt schreef:
    Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Zelf naar gemaakt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Be aware.


    o_o...


    I hope heaven needs you more than I do now.