• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Ze kunnen nog op Quizlet maar niet op hun eigen account.
    Ze zien alles.


    Haha, dan moeten ze het vooral lezen. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik rel al niet meer. Dat heb ik een paar maanden belooft.
    Maar niet alleen met het rellen. Ook bij elkaar inbreken en elkaars profiel onder kladden.


    Ik weet dat ik nu wss echt al een bitch klink, maar topics openen hiervoor, en er redenen voor geven waarom ze niet geband hoefde te zijn, betekent niet dat ze nu terugkomt en dat ze haar ontbannen.
    Sorry, maar ik voorspel hier een ruzie, die gaat komen.
    - mijn mening -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze deed toch niets fout ? Of ik heb iig niets gemerkt...


    None but ourselves can free our minds.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik nu wss echt al een bitch klink, maar topics openen hiervoor, en er redenen voor geven waarom ze niet geband hoefde te zijn, betekent niet dat ze nu terugkomt en dat ze haar ontbannen.
    Sorry, maar ik voorspel hier een ruzie, die gaat komen.
    - mijn mening -


    Je moet wel erger dingen zeggen dan vind ik je pas een bitch.
    Ik weet ze komt niet terug. Maar toch wil ik mijn mening geven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carcass schreef:
    (...)

    Ik weet dat ik nu wss echt al een bitch klink, maar topics openen hiervoor, en er redenen voor geven waarom ze niet geband hoefde te zijn, betekent niet dat ze nu terugkomt en dat ze haar ontbannen.
    Sorry, maar ik voorspel hier een ruzie, die gaat komen.
    - mijn mening -


    dit topic is er zodat mensen weten waarom ze geband is.


    (Be)lieve in (you)rself

    Gaby is ook maar een mens, laat dat arme kind met rust.
    We gaan toch ook geen heisa maken als iemand anders geband wordt...?

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:58 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wounded schreef:
    Ze deed toch niets fout ? Of ik heb iig niets gemerkt...

    haha dan leefde jij onder een steen denk ik :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Junns schreef:
    Gaby is ook maar een mens, laat dat arme kind met rust.
    We gaan toch ook geen heisa maken als iemand anders geband wordt...?


    Als jij ooit geband word doe ik dat ook hoor :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar waar maken jullie een mpp probleem van?! Het is maar een fucking site waar mensen zich kapot stoer voordoen terwijl ze in het echt fucking losers zijn. Geloof me, ga je geen verdomme zorgen maken en stressen over dit want je hebt naast deze site ook nog een leven :\
    Oh, en dit is mijn mening en als je het er niet meer eens bent heb je pech. En je mag zeggen wat je wilt nu, but i'll fight it bitches. (cat)

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Als jij ooit geband word doe ik dat ook hoor :P


    Ah das lief :3

    Maar mensen, laat het gewoon RUSTEN.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind deze topics altijd wel grappig omdat er altijd wel mensen zijn die ruzie maken! (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Innocences schreef:
    Sorry dat ik het zeg hoor, maar waar maken jullie een mpp probleem van?! Het is maar een fucking site waar mensen zich kapot stoer voordoen terwijl ze in het echt fucking losers zijn. Geloof me, ga je geen verdomme zorgen maken en stressen over dit want je hebt naast deze site ook nog een leven :\
    Oh, en dit is mijn mening en als je het er niet meer eens bent heb je pech. En je mag zeggen wat je wilt nu, but i'll fight it bitches. (cat)

    Noh, ik ben geen losah en ik doe me ook niet stoer voor. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wounded schreef:
    Ik vind deze topics altijd wel grappig omdat er altijd wel mensen zijn die ruzie maken! (cat)

    Same here


    "Ignite, my love. Ignite."


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Innocences schreef:
    Sorry dat ik het zeg hoor, maar waar maken jullie een mpp probleem van?! Het is maar een fucking site waar mensen zich kapot stoer voordoen terwijl ze in het echt fucking losers zijn. Geloof me, ga je geen verdomme zorgen maken en stressen over dit want je hebt naast deze site ook nog een leven :\
    Oh, en dit is mijn mening en als je het er niet meer eens bent heb je pech. En je mag zeggen wat je wilt nu, but i'll fight it bitches. (cat)

    *kuchkuch* vooroordeel.


    Everything is worse without music.