• Ik wil een story volgen die regelmatig wordt geüpdatet. (1x hoofdstuk per week is voldoende. Op z'n minst om de 2 weken.) Niet om de maand ofzo.. Dan ben 'k het verhaal al lang vergeten natuurlijk. ;S

    Verhalen die me NIET interesseren:
    - met bekende personen erin
    - verhalen met een slechte schrijfstijl! >.<
    - kinderachtige onderwerpen
    - magie, toverij, science-fiction
    - hororr (griezelverhalen mag wel)
    - té onrealistische verhalen

    Ik hou van verhalen:
    - met 'cliffhangers' = spannend slot (Voor mij moet het er gewoon in :O)
    - met humor :)
    - die verschillende gevoelens bij mij kunnen oproepen
    - beetje romantiek mag er altijd (L)
    - realistische onderwerpen

    Als 1 van de dingen die me niet interesseren in jouw verhaal voorkomt, dan lees ik hem niet. Je verhaal moet met liefst 1 ding overeenkomen met wat ik graag lees in verhalen.

    Vergeet niet te zeggen waarover het verhaal gaat. Geef een korte inleiding en de link aub.
    Ik zeg ook wat ik van je story vind als je het vraagt. ;)

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 21:03 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Die van mij gaat over onbekende personen, eentje gaat over iemand die in de handen van een loverboy valt, en de andere over een meisje dat anorexia heeft. Weet niet of je dat leuk lijkt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ben net een nieuwe begonnen, kweet niet of het aan je eisen voldoet, maar wel zo ongeveer (:
    Yin and Yang reunited.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn story 'Kiss from a rose' gaat wel over een bekend persoon, maar die is zo onbekend bekend dat bijna niemand hem kent :"D

    Kiss from a rose

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 19:01 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    This is War.
    Ik weet niet echt of het is waar je naar op zoek bent, maar je kan het proberen (:
    Oh ja, ik moet je waarschuwen dat er over een tijdje wel bekende mensen in voor komen, maar het is niet als een liefdes relatie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mon story! Kijk maar wat je er van vindt, zou het wel leuk vinden als ik er eens een lezer bij krijg (:


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Amai direct reacties. xD Wat wel te verwachten was.. :P

    Ik zal beginnen met 'Yin and Yan reunited.' te bekijken. Gezien zij de eerste is die er een link van heeft geplaatst.

    @ OMYJBIEBER, plaats je ook even de links dan? & De rest ook trouwens?


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik moet van de pc (voor vandaag dan xP). Van 'This is War.' heb ik 1 hoofdstuk gelezen. Morgen bekijk ik de andere verhalen. (& de verhalen van die nog worden gepost?)


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Ik moet van de pc (voor vandaag dan xP). Van 'This is War.' heb ik 1 hoofdstuk gelezen. Morgen bekijk ik de andere verhalen. (& de verhalen van die nog worden gepost?)
    Nice! Ik hoop dat je het wat vond ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb wel drie verhalen die aan al je eisen voldoen, volgens mij. (:
    Klaprozen
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice! Ik hoop dat je het wat vond ;D

    Ik heb ondertussen ook de 2de en 3de hoofdstuk gelezen. :p Maar 'k heb nog niet echt een idee waarover het verhaal gaat. Gewoon over een meisje dat verliefd is op een jongen uit haar klas?


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Ik heb ondertussen ook de 2de en 3de hoofdstuk gelezen. :p Maar 'k heb nog niet echt een idee waarover het verhaal gaat. Gewoon over een meisje dat verliefd is op een jongen uit haar klas?
    Nog wel, maar over een tijdje gaat er iets heel anders gebeuren (: Maar ik vind het nooit leuk om veel te verklappenn :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog wel, maar over een tijdje gaat er iets heel anders gebeuren (: Maar ik vind het nooit leuk om veel te verklappenn :'D

    Haha, oké dan. :p Ik neem een abbo ;P Ik ben nu bij hoofdstuk 7 en ja kwil het steeds verder lezen dus.. xP


    Ik wil een tuin vol egels

    Lees mijn verhaal Just Dance

    Mila aka Madison en Silver aka Sanne zijn beste vriendinnen. En zitten samen in een dansgroep Just Dance!. Madison en Sanne worden eruit gegooid, omdat ze steeds te laat komen voor de repetities. Madison gaat naar huis en gaat op de laptop en denkt de auditie te doen voor de ACDA - Art Creative Dance Academie. Samen met haar vriendin gaat ze naar New York en doen ze beide auditie. Ze gaan allebei niet door.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik weet niet of het iets voor jou is, maar ik kan altijd proberen :)

    you’re the one I’m fighting for
    Kaya's moeder is betrokken bij een auto ongeluk enkel dagen nadat ze Kaya had laten weten dat ze een nieuwe vader zou krijgen.
    Op haar sterfbed vraagt Sylvia (Kaya's moeder) aan John Trafford om voor de 7jarige Kaya te zorgen.
    Verscheurd door verdriet stemd hij toe om voor Kaya te zorgen als zijn eigen kind.
    In het begin gaat alles normaal, tot Kaya's gemene stiefzusje Mariléne er alles aan doet om Kaya uit de buurt van haar vader te houden.
    Op een dag steekt Mariléne de kamer van Kaya in brand en steekt het op Kaya.
    John kan niets anders doen dan Kaya naar zijn zus Brenda in Wisconsin te sturen.
    Brenda verwaarloost Kaya zo erg, dat ze zelfs niet naar school gaat en alleen maar kan schoonmaken en koken.
    Op haar 23ste weet Kaya te ontsnappen aan de verschrikkelijke tante die zo lang voor haar had "gezorgt"
    Kaya keert terug naar New York naar het huis waar ze vroeger had gewoond samen met haar moeder.
    In het huisje wonen Lunah Leslie Summero en Micheal Matheo Summero.
    Een 24 jarige tweeling die Kaya met plezier in huis nemen en zo een heel avontuur beginnen waar zowel drama, romantiek als misdaad in voorkomen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hhm, alleen van het 'niet interesseren' rijtje kan natuurlijk mijn schrijfstijl zijn maar dat is natuurlijk een pure mening.

    http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/
    Ik beloof het.
    Rozanne gaat een leuke maar vooral verwarrende zomer tegemoet. De belofte waar ze ooit lachend mee ingestemd had. Was nu een groot probleem geworden. Het zat haar en Jordi de hele zomer al dwars. Het was oneerlijk, maar ze konden er niets aan doen. Ze konden niet tegen Jasmijn op, of toch wel? Een groot probleem word het helemaal als ze onverwachts op vakantie gaat. Samen met Jordi maakt ze een plan, een plan om Jasmijn te laten zien wat ze er van denken. Dan is er ook nog een onbekende sms’er die haar steeds sms’t en zegt dat hij haar leuk vind. Rozanne vind het leuk en merkt dat ze er steeds naar uitkijkt. Het word een zomer met verschillende gevoelens, gedachtes en emoties..


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.