• Ik wil een story volgen die regelmatig wordt geüpdatet. (1x hoofdstuk per week is voldoende. Op z'n minst om de 2 weken.) Niet om de maand ofzo.. Dan ben 'k het verhaal al lang vergeten natuurlijk. ;S

    Verhalen die me NIET interesseren:
    - met bekende personen erin
    - verhalen met een slechte schrijfstijl! >.<
    - kinderachtige onderwerpen
    - magie, toverij, science-fiction
    - hororr (griezelverhalen mag wel)
    - té onrealistische verhalen

    Ik hou van verhalen:
    - met 'cliffhangers' = spannend slot (Voor mij moet het er gewoon in :O)
    - met humor :)
    - die verschillende gevoelens bij mij kunnen oproepen
    - beetje romantiek mag er altijd (L)
    - realistische onderwerpen

    Als 1 van de dingen die me niet interesseren in jouw verhaal voorkomt, dan lees ik hem niet. Je verhaal moet met liefst 1 ding overeenkomen met wat ik graag lees in verhalen.

    Vergeet niet te zeggen waarover het verhaal gaat. Geef een korte inleiding en de link aub.
    Ik zeg ook wat ik van je story vind als je het vraagt. ;)

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 21:03 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/
    “Zijn adem danst over mijn gezicht en intens kijk ik hem aan, zoekend naar de liefde die ergens in mijn buik schuilt. Zijn handen glijden over mijn heupen en rusten uiteindelijk bij mijn onderrug. De jongen buigt voorover, klaar om zijn lippen op de mijne te leggen. Ik sluit mijn ogen zoals ze dat op televisie doen, en tuit mijn lippen om de kus te ontvangen.
    Shit. Weer niet.”


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Hij is wel al een tijdje bezig,
    Maar mijn lezers vinden hem om op te vreten :Y)
    Teenage Dream.
    Het gaat over een typische Highschool met de verschillende groepen erin,
    Maar wat gebeurd er als de 'typische nerd' en de held van de school bij elkaar komen? Het gaat voornamelijk over Nora, die erg goed op haar plek zit in de bibliotheek en over Jack die tot over zijn oren gek op haar is.

    Meer kan ik eigenlijk niet zeggen, het is gebaseerd op het lied van Katy Perry. Zelf vind ik het een aanrader om het eerste hoofdstuk te lezen, dan krijg je het gevoel van het verhaal een beetje mee en snap je iets meer waar het over gaat. Het leest erg makkelijk en er zit ook heerlijke humor in. Vind ik dan (:
    Ik zou graag willen horen wat je ervan vindt, het is mijn favoriete verhaal dus ik hou wel van een reactie (A)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Mabel is de freak van de school, maar valt, net zoals al de andere meisjes, voor de knapste jongen. Ze gaat naar school op de School of visual arts in New York, waar ze samen met haar beste vriend Wyatt kunst volgt. Wyatt vind haar geen Freak, maar heeft wel veel vrienden verloren omdat hij met haar omgaat.
    Lukt het haar om die knapperd voor zich te winnen... of is er iemand anders?

    http://www.quizlet.nl/stories/46168/blow-me-a-kiss/


    Love is louder.

    Hey, bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik heb alle stories tot nu toe een beetje gelezen. Twas redelijk veel allemaal. Alleen van oldroses heb ik maar snel gekeken.

    @CandyFace ik heb een abbo genomen. ;)

    @Publisher Leuk verhaaltje, ik zie 't al voor me in zo'n Amerikaanse tienerfilm met die typische cheerleaders en jongens uit sportteams. xD 'k vind 't wel een leuk verhaaltje. :p 'k heb 3 hoofdstukken gelezen. Goed geschreven, niet te lang en of te korte hoofdstukken (perfect zo), ook leuk dat er eerst zo'n korte inleiding cursief staat. De hoofdstukken zijn eerder aparte stukjes van elkaar. Gaat het ook zo heel het verhaal door? Heeft meer structuur enzo. :) 'k vraag me wel af wat er op dat papiertje stond. Kom je dat later te weten in het verhaal? :P Ik neem een abbo. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    http://www.quizlet.nl/stories/47687/toeval/