• mijn vriendje zegt dat ik niet vrolijk ben en daardoor word ik júist chagrijnig. o.O
    ik kan echt niet tegen commentaar.
    nog iemand die niet tegen commentaar kan? :'D
    ik word altijd boos.
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hahaha als ik chagi ben zeggen veel van mijn vrienden "ben je chagi?" en dat kan ik dan niet uitstaan en dan word ik juist chagi


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb dat ook altijd! x'D

    Hahahaa *steekt hand op* Ik.. Maar ik ga dan de hele dag met zo'n hele neppe gemaakte lach rondlopen, waadoor ik uiteindelijk toch vrolijk word daar zorgt mijn vriend wel voor. :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    -steekt hand op-

    Had ik net nog met tennis maar dat komt omdat die nieuwe leraar mij en het nieuwe meisje een beetje heel erg negeert. En wanneer hij iets zegt het iets is van 'je doet het verkeerd blablabla' daar zijn leraren voor maar hij is gewoon gemeen.


    Trust me. I'm the doctor

    Ik kan niet tegen onterecht commentaar...


    Life is hard and then we die

    Ik kan ook niet tegen commentaar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    EmpireAngel schreef:
    Ik heb dat ook altijd! x'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Same here!
    Ik kan daar heeeeel chagrijnig om worden ja (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Soms.
    Maar meestal vrolijken me friends me toch op. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als ik chagrijnig ben, gaan mijn vrienden juist overdreven vrolijk/irritant doen, zodat ik nog bozer word, en iedereen begin uit te schelden die me maar ook waagt te vertellen dat ik te "chaggie" doe.


    Alleen maar tranen van geluk

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan niet tegen onterecht commentaar...


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan niet tegen onterecht commentaar...


    Opgeven is geen optie.

    Ikikikikik, seriously (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan niet tegen onterecht commentaar...

    En ik kan er niet tegen als ik ongesteld + chagerijnig ben en mijn vriend me expres gaat pesten tot ik er echt niet meer tegen kan.

    Ja, dat heb ik ook altijd. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan