• mijn vriendje zegt dat ik niet vrolijk ben en daardoor word ik júist chagrijnig. o.O
    ik kan echt niet tegen commentaar.
    nog iemand die niet tegen commentaar kan? :'D
    ik word altijd boos.
    (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, heb ik ook 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan opzich wel tegen commentaar, als het maar op een respectvolle manier wordt gebracht. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als mensen zeggen dat ik boos ben terwijl ik dat niet ben, daar word ik echt boos van en chagrijnig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    EmpireAngel schreef:
    Ik heb dat ook altijd! x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die opmerking krijg ik ook altijd. Fuuuuucking irritant is dat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms, hangt ervanaf van wie ik commentaar krijg ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik gewoon even een paar regels zing omdat dat liedje me te binnen schiet, zeggen mijn vriendinnen de hele tijd 'dat was vals, auw, dat was echt héél vals.' Uh, ja, so what? Ik ben gewoon even aan het zingen en I don't care of het vals is of zuiver. Of de verkeerde toonhoogte. Joh, dat merk ik zelf niet eens. Als je wil dat ik stop, zeg ht dan gewoon in plaats van de hele tijd te zeggen dat ik het verkeerd zing. Dat zij nou zou goed kunnen zingen.
    Ik houd wel van ze hoor.


    Gleek and proud <3

    Ik word chagi als mensen zeggen of ik er moe uitzie terwijl ik zo me best gedaan heb op me make-up ¬¬


    "Don't look back, you're not going that way."

    reyon schreef:
    Ik kan opzich wel tegen commentaar, als het maar op een respectvolle manier wordt gebracht. :]

    nouja bij mij werd het vet zeikerig gebracht. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb precies het zelfde


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ruocco schreef:
    Die opmerking krijg ik ook altijd. Fuuuuucking irritant is dat.


    We accept the love we think we deserve.

    Soms.
    Ligt eraan,
    ik word altijd geïrriteerd, als mensen denken dat ze weten wat jij denkt x'], klinkt nu een beetje raar, maar miss begrijp je wat ik bedoel ;]

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 22:35 ]

    ilovesana schreef:
    Soms.
    Ligt eraan,
    ik word altijd geïrriteerd, als mensen denken dat ze weten wat jij denkt x'], klinkt nu een beetje raar, maar miss begrijp je wat ik bedoel ;]

    hahah, nee niet echt.
    ik ben best wel een voorspelbaar persoon
    en mensen weten meestal wel wat ik denk :')
    mijn gezicht spreekt meestal ook boekdelen. vandaar.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 22:37 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik haat het als mensen comentaar op je geven.
    vooral als je niet eens naar hun mening vraagt.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik kan niet tegen negatief commentaar.


    -