• De stelling van vandaag luidt:
    Eten moet duurder worden, zodat we het minder snel zullen weggooien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee. Het is niets voor niets de eerste levensbehoefte. Eten is nu al zo duur, dan moet je het niet onbetaalbaar maken.


    everything, in time

    Oneens,
    Het is nu al hartstikke duur.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oneens. Dat zou nooit werken.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het is al zo duur dat arme mensen het amper nog kunnen betalen. o.O


    Let the Night embrace you

    Suusijsje schreef:
    Nee. Het is niets voor niets de eerste levensbehoefte. Eten is nu al zo duur, dan moet je het niet onbetaalbaar maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lycaon schreef:
    Oneens, eten is nu al bijna onbetaalbaar. Dat ze fastfood duurder maken vind ik prima, maar van de gewone boodschappen moeten ze afblijven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Remington schreef:
    ja tuurlijk, dan kan de overheid ook meteen voedselbanken uit de grond gaan stampen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, want mij gooien thuis amper eten weg, anders gaat naar de kippen, kat of hond..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    oneens,.. het is nou al duur,. en dit zou echt nix oplossen


    Only those who listen can hear

    Springfield schreef:
    Een brood kost nu al het tiendubbele van vroeger.
    Binnenkort kunnen alleen nog de miljonairs een brood kopen en komen we allemaal om van de honger en is 2012 het einde van de mensheid door het duurder worden van al het eten zodat de gewone mens het niet meer kan kopen en wij allemaal sterven door het stijgen van de prijzen... En ja daar kan de natuur niets aan doen... Of we moeten onze bananen gaan zoeken in het o zo tropische België...

    Of gewoon; oneens!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oneens,dadelijk kunnen sommigen het niet meer betalen en dan?
    Daarbij hebben dat soort dingen ons nooit tegen gehouden om te verspillen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens,
    ik vind het beter als ze gewoon meer vuilbakken zetten.

    De prijzen van het eten worden al duurder. En volgens mij maakt het niet uit hoe duur het eten is, als je genoeg hebt gooi je het gewoon weg.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz