• De stelling van vandaag luidt:
    Eten moet duurder worden, zodat we het minder snel zullen weggooien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens...
    Mijn moeder gaat een keer per week naar de winkel en is dan al zeker over de 100€ kwijt aan eten en drinken...
    Als ze alles duurder gaan maken, vind ik ook wel dat de lonen ook naar boven moeten gaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Springfield schreef:
    Een brood kost nu al het tiendubbele van vroeger.
    Binnenkort kunnen alleen nog de miljonairs een brood kopen en komen we allemaal om van de honger en is 2012 het einde van de mensheid door het duurder worden van al het eten zodat de gewone mens het niet meer kan kopen en wij allemaal sterven door het stijgen van de prijzen... En ja daar kan de natuur niets aan doen... Of we moeten onze bananen gaan zoeken in het o zo tropische België...

    Of gewoon; oneens!


    I´m nothing special.

    Oneens, er zullen veel mensen zijn die het dan gewoon niet meer kunnen betalen, en de mensen die het nog wel kunnen zullen nog steeds evenveel weggooien.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou dan zijn ze knetter als ze dat gaan doen, fastfood okeey maar het gezonde eten enzow, hoeven ze echt niet duurder maken, dan bouw ik zelf wel mijn eten...

    Oh eh oneens


    What is youre favo scary movie?

    Oneens, er zijn ook gezinnen die minder krijgen als loon wat moeten die dan wel niet eten als er al niet genoeg eten is? .


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Denk niet dat dat echt wat helpt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, er zijn al genoeg mensen die zich bijna geen eten kunnen veroorloven..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Oneens, niet alle mensen gooien het snel weg.
    Het heeft gewoon te maken met je opvoeding.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat zou echt NUTTELOOS zijn -_-'


    dude, i can move my toes

    Springfield schreef:
    Een brood kost nu al het tiendubbele van vroeger.
    Binnenkort kunnen alleen nog de miljonairs een brood kopen en komen we allemaal om van de honger en is 2012 het einde van de mensheid door het duurder worden van al het eten zodat de gewone mens het niet meer kan kopen en wij allemaal sterven door het stijgen van de prijzen... En ja daar kan de natuur niets aan doen... Of we moeten onze bananen gaan zoeken in het o zo tropische België...

    Of gewoon; oneens!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    oneens, het is tegenwoordig al zo duur.
    vroeger had je voor 5 frank al een hele doos vol lolly's, wat dus veel minder is dan een euro, tegenwoordig betaal je al zeker 80 cent voor één lolly.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ONEENS!
    Alles is al f*cking duur.Alles wordt afgeschaft zoals xxxs pas en dan moet het eten ook nog duurder.Dacht het ff niet

    Niet mee eens. Het mag blijven hoe het nu is.


    We accept the love we think we deserve.