• De stelling van vandaag luidt:
    Eten moet duurder worden, zodat we het minder snel zullen weggooien.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lycaon schreef:
    Oneens, eten is nu al bijna onbetaalbaar. Dat ze fastfood duurder maken vind ik prima, maar van de gewone boodschappen moeten ze afblijven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Zit wat in, maar tis nu ook niet bepaald goedkoop.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oneens.


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    ONEEEENS. D;


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    oneens (als dat echt gebeurd: paniek D: )

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 21:17 ]


    Shoganai i ne~

    Lycaon schreef:
    Oneens, eten is nu al bijna onbetaalbaar. Dat ze fastfood duurder maken vind ik prima, maar van de gewone boodschappen moeten ze afblijven.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens,Onze gewone boodschappen zoals melk kaas en eieren worden al steeds duurder.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nee das toch zonde dude o.o
    Kindjes in Afrika doen er een moord voor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee ik blijf groente goor vinden ook al zou het duurder zijn of worden :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    PUKKELxDING schreef:
    Niet mee eens, ik ben wel voor het duurder maken van fastfood en het goedkoper maken van gezond eten.

    Springfield schreef:
    Het leven is al duur genoeg!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    heriotza schreef:
    Lijkt me niet zo'n goed idee,
    ik denk niet dat we na een economische crisis nog zitten te wachten op inflatie.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Miss wel ja...