• Beste meiden/jongens van Quizlet,

    Ik wil even mijn excuses aan jullie aanbieden, omdat ik soms te nuchter en sarcastisch reageerde op sommige topics. Ik noemde jullie vaak pubers, omdat dit vaak dat soort problemen veroorzaakt. Ik vond het vroeger ook nooit leuk puber genoemd te worden, en ik zal het voortaan ook niet meer doen. Ik snap dat jullie het niet leuk vonden, en dat zie ik terug in de enquête, dit heeft me ogen doen opengaan, bedankt daarvoor.
    Ik snap nu ook, dat lang niet alle problemen door de pubertijd komen, veel van jullie hebben echte problemen, en ik zette dat af op de pubertijd, en dat was erg heel erg stom van me.
    Ik probeer jullie alleen maar zo goed mogelijk te helpen, ik heb never nooit slechte bedoelingen, ik heb zelfs nog nooit een mens iets slechts aangedaan. Vandaar mijn excuses, ik wou jullie niet kwetsen, alleen maar helpen..
    Ik sta altijd open voor kritiek en vragen.
    En dan nu weer lekker gaan quizletten, en geniet van je leven!!
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Zo blijkt maar weer dat we veel leren van die mod-enquête.
    Lekker bezig Rick!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zozo (';


    Me so good.

    Ik moet toch wel even lachen. Maar ik vind het toch lief van je.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ImAwesome schreef:
    Excuses aanvaard.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Remington schreef:
    lol, wil ik weten wat voor commentaar jij over je heen hebt gehad bij die enquête? xD


    idd xd nou zulke reacties plaats ik ook hoor.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh my gawd. Ik vond jouw reacties eigenlijk wel grappig :'D Je mag toch je mening hebben, zelfs als mod.

    Aaaah wat lief :3
    Aanvaard.

    GROEPSKNUFFEL!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hingucker schreef:
    (...)

    Als ik eerlijk mag zijn, denk ik dat enkel de persoon zelf dat kan weten en niet jij. Je kan een persoon kwetsen zonder je er bewust van te zijn.

    Voor de rest vind ik heel sympathiek dat je je excuses aanbiedt! (:


    Lol, what the fuck ga je zeuren om een excusesbrief?? :'D

    Haha okee :')


    -

    Haha, dit vind ik zo lief van je!
    En nu met een frisse start verder!

    Ramirez schreef:
    Excuses aanvaard.
    :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat vreselijk lief van je dat je dit zegt :3
    Natuurlijk zijn velen hun problemen écht, al denk ik ook vaak dat mensen dingen gaan overdrijven door de puberteit. Ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik ook soms puber-achtige trekjes kan hebben en dat ik soms overdrijf, al kan me dat op sommige momenten helemaal niets schelen, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ahw, dat vind ik zó lief van je Rick! -Ik heb echt serieus bijna tranen in mijn ogen van ontroering.-
    Excuses aanvaard hoor. (:

    btw: ik heb er kapot veel respect voor dat je je fouten zélf durft toe te geven en je excuses durft aan te bieden. Je bent vandaag echt in mijn achting gestegen. _O_

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 20:11 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ahw, nu wil ik je in je wangetjes knijpen, haha :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn ouders zeiden het ook, en het klinkt als een scheldwoord.


    Food.