• Beste meiden/jongens van Quizlet,

    Ik wil even mijn excuses aan jullie aanbieden, omdat ik soms te nuchter en sarcastisch reageerde op sommige topics. Ik noemde jullie vaak pubers, omdat dit vaak dat soort problemen veroorzaakt. Ik vond het vroeger ook nooit leuk puber genoemd te worden, en ik zal het voortaan ook niet meer doen. Ik snap dat jullie het niet leuk vonden, en dat zie ik terug in de enquête, dit heeft me ogen doen opengaan, bedankt daarvoor.
    Ik snap nu ook, dat lang niet alle problemen door de pubertijd komen, veel van jullie hebben echte problemen, en ik zette dat af op de pubertijd, en dat was erg heel erg stom van me.
    Ik probeer jullie alleen maar zo goed mogelijk te helpen, ik heb never nooit slechte bedoelingen, ik heb zelfs nog nooit een mens iets slechts aangedaan. Vandaar mijn excuses, ik wou jullie niet kwetsen, alleen maar helpen..
    Ik sta altijd open voor kritiek en vragen.
    En dan nu weer lekker gaan quizletten, en geniet van je leven!!
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Reticent schreef:
    Ahw, nu wil ik je in je wangetjes knijpen, haha :3

    Ghehehe, same here :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Reticent schreef:
    Ahw, nu wil ik je in je wangetjes knijpen, haha :3
    Ik vind het lief en goed dat je je excuses aanbiedt, want infeite ben je dat niemand verschuldigd. -vind ik dan toch- :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Perish schreef:
    Oh my gawd. Ik vond jouw reacties eigenlijk wel grappig :'D Je mag toch je mening hebben, zelfs als mod.


    (Be)lieve in (you)rself

    Wat ongelooflijk lief :9~


    effort never betrays you

    yeej, go rick! _O_


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Aww, dat vind ik wel heel lief van je ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ....


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Courtesan schreef:
    Aww, dat vind ik wel heel lief van je ^^


    Opgeven is geen optie.

    Goed van je dat je jezelf wilt veranderen, maar als je het wilt zeggen mag je dat van mij alsnog hoor. Misschien is het bij sommige situaties niet goed, maar bij een lollige (geweldige woordkeuze) situatie kan het geen kwaad.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hush schreef:
    Ik moet toch wel even lachen. Maar ik vind het toch lief van je.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Excuses aanvaard, niet dat ik echt mee heb gezeten. Ik vond het nooit echt storend ofzo, haha. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nouja ik vond/vind het vooral hypocriet dat je iedereen 'puber' liep te noemen, terwijl je zelf nog een puber was of nu misschien zelfs nog bent :'D
    Maar, ik vind het goed dat je het inziet en het toegeeft (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 21:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahaa, echt lief van je dat je zoiets zegt.
    Maargoed, je hebt wel gelijk..
    We zijn en blijven Pubers:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wat een speech!
    Dat is lief van je ;D (al weet ik niet over wat het gaat)
    (en welke enquête?)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Wat een speech!
    Dat is lief van je ;D (al weet ik niet over wat het gaat)
    (en welke enquête?)


    Een enquête, die Users konden invullen met eventuele tips/klachten/opmerkingen over de Mods.


    Have you ever been alone in a crowded room?