• Beste meiden/jongens van Quizlet,

    Ik wil even mijn excuses aan jullie aanbieden, omdat ik soms te nuchter en sarcastisch reageerde op sommige topics. Ik noemde jullie vaak pubers, omdat dit vaak dat soort problemen veroorzaakt. Ik vond het vroeger ook nooit leuk puber genoemd te worden, en ik zal het voortaan ook niet meer doen. Ik snap dat jullie het niet leuk vonden, en dat zie ik terug in de enquête, dit heeft me ogen doen opengaan, bedankt daarvoor.
    Ik snap nu ook, dat lang niet alle problemen door de pubertijd komen, veel van jullie hebben echte problemen, en ik zette dat af op de pubertijd, en dat was erg heel erg stom van me.
    Ik probeer jullie alleen maar zo goed mogelijk te helpen, ik heb never nooit slechte bedoelingen, ik heb zelfs nog nooit een mens iets slechts aangedaan. Vandaar mijn excuses, ik wou jullie niet kwetsen, alleen maar helpen..
    Ik sta altijd open voor kritiek en vragen.
    En dan nu weer lekker gaan quizletten, en geniet van je leven!!
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Impure schreef:
    (...)

    Een enquête, die Users konden invullen met eventuele tips/klachten/opmerkingen over de Mods.

    Oh, geen idee dat die geweest was


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh, geen idee dat die geweest was


    Ja kan hem nog steeds invullen hoor.
    topic.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh, geen idee dat die geweest was


    Dat heeft volgens mij de helft van Q niet gemerkt.
    Het werd vermeld in een topic..
    en tjaa.. ik ben graag op het forum(krul)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    SoulEater schreef:
    Wow, deze zag ik niet aankomen.
    Goed van je dat je dat doet :Y)
    Ikzelf vind excusessen (wtf is daar het meervoud van?) aanbieden altijd moeilijk, stom genoeg. Heb hier dus wel respect voor en begrijp het ook. _O_

    excuses. x'D

    on-topic: Ik vind het goed dat je je excuses aanbiedt en had het je bijna 100% vergeven als ik niet zag staan "ik heb nog nooit een ander mens iets slechts aangedaan." Want ja, ik denk dat iedereen dat wel eens per ongeluk doet, of zelf half bewust. Maar goed, het is je nog steeds vergeven. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik trok me nooit ergens wat van aan, maar ik vergeef het je _O_

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 21:17 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Goed van je Rick! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik lach altijd om je reactie's omdat droog humor leuk is, maar voor de mensen die je misschien iets wilden aan doen is het wel goed dat je dit doet. Even een applausje voor je!


    You move me ......... Kurt