• een BALLENKNIJPER..
    O.o

    En dan heb je zo'n ventjes die een mega buik hebben en die hangt 'daar' dan overheen.
    Daar krijg ik echt de kotsnijgingen van o.o

    alhoewel, sommige jongens hebben van die mooie gespierde bovenbenen, dus dan valt het wel mee (;


    Me so good.

    ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik blijf het onaantrekkelijk vinden, hoe gespiert een jongen ook mag zijn ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    hahaa, ik en een paar vrienden gingen mannen spotten waarvan je hun kont niet meer kon zien door hun buik. Ja, dat waren nog eens tijden. (cat)

    verbranden die handel!!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hoshizora schreef:
    Ik blijf het onaantrekkelijk vinden, hoe gespiert een jongen ook mag zijn ;]


    Opgeven is geen optie.

    Ah gadverdamme zeg xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vat em niet.. Wat is een ballenknijper? Haha :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Perish schreef:
    hahaa, ik en een paar vrienden gingen mannen spotten waarvan je hun kont niet meer kon zien door hun buik. Ja, dat waren nog eens tijden. (cat)

    Jammer genoeg spot ik dat soort mensen heel vaak (x


    Me so good.

    Hoshizora schreef:
    Ik blijf het onaantrekkelijk vinden, hoe gespiert een jongen ook mag zijn ;]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Tranquillity schreef:
    Ik vat em niet.. Wat is een ballenknijper? Haha :')


    Perish schreef:
    (...)


    Oké, ik vat 'em oO Ieuw!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wtf


    -

    Genius schreef:
    Wtf


    -

    Hoshizora schreef:
    Ik blijf het onaantrekkelijk vinden, hoe gespiert een jongen ook mag zijn ;]

    Dat is zo degoutant. (cat)
    -trauma-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'