• Een jongen uit mn klas zei dat ik geen lef had enzo, en ik kan daar echt niet tegen als mensen dat zeggen, en ookal zeg ik het zelf, ik ben niet verlegen. Maa hij zei; bewijs dan bewijs dan. En nu wil ik het gaan bewijzen, maar ik moest zelf weten wat ik ging doen, alleen ik kan op niks komen >.<. Dusseh weten jullie wat ?(:


    xx<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uhm, tegen een nerd zeggen dat je m knap vind. =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Uhm, tegen een nerd zeggen dat je m knap vind. =D


    ahw dies hard xD


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    (...)

    ahw dies hard xD

    haha maar dan heb je wel lef.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hem een lik geven! HA! Oke, mijn voorstellen zijn doorgaans in strijd met de zeden, so don't listen to me (a).


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom zou je je tegenover hem bewijzen? :x Hij zit je alleen maar een beetje te porren omdat hij waarschijnlijk weet dat jij er niet tegen kan, ik zou er gewoon niet op ingaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    TheBoss schreef:
    Hem een lik geven! HA! Oke, mijn voorstellen zijn doorgaans in strijd met de zeden, so don't listen to me (a).

    Persoonlijk vind ik em best geniaal :9~

    Defensive schreef:
    Waarom zou je je tegenover hem bewijzen? :x Hij zit je alleen maar een beetje te porren omdat hij waarschijnlijk weet dat jij er niet tegen kan, ik zou er gewoon niet op ingaan.
    jewel ik wil het bewijzen -a-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    zijn kauwgom opeten ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Naar een vreemde op school lopen en heel snel zeggen 'Maak je klaar voor een klap in je gezicht' en dan een zachte tik tegen zijn wang geven :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    SinCity schreef:
    zijn kauwgom opeten ;D
    ieel x'd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hoezo zou je je lef bewijzen? Zolang jij weet dat je het hebt is t toch goed?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Hoezo zou je je lef bewijzen? Zolang jij weet dat je het hebt is t toch goed?
    Omdat ik er niet tegen kan -a-. Ja ik weet dat is heel irritant.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    OMYJBIEBER schreef:
    Uhm, tegen een nerd zeggen dat je m knap vind. =D
    haha denk dat ik dat ga doen x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Laat hem iets bedenken. Je moet het tenslotte van hem bewijzen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Laat hem iets bedenken. Je moet het tenslotte van hem bewijzen. (cat)


    Olive