• Een paar weken geleden vierden de 6de jaars hun 100 dagen en vandaag was het zo'n feest bij ons op school, we ( de 4de - en 5de jaars ) werden beklad met verf en lippenstift en ik heb zeker een kilo rijst over me heen gehad. Heel mijn gezicht hing vol met verf maar je kon er niet voorbij want ze hadden spandoeken en touwen vast gemaakt en er sprongen 5 jongens op me met verf en spuitbussen O.O Daarna hadden we maar 2 uur les en bij geschiedenis kwamen ze de klas binnenlopen en draaiden ze onze banken om en hingen onze leerkracht aan een kruis en besloten ze maar eens een ritje met hem te maken, hij had echt een lachbui en bij Duits hebben we de leerkracht vastgebonden zodat we geen toets kregen. Ook hadden ze een fiets van een 5de jaar op het dak gezet.
    Daarna was het hun show (krul) That was my day ;D en Nu heb ik 2 weken vakantie, Hell Yeah.
    Vieren de laatstejaars ook honderd dagen bij jullie op school ? En hoe is dat dan EN hebben jullie vakantie ? ;D

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 18:27 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    bij ons noemen ze 100 dagen cryshostmos,
    Bij ons gooien ze met vanalle dingen en zetten ze een echte show op. ja,
    . de eerste tot laatste jaars zijn er ze dan, verplicht

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 19:51 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oh, ik ken dat, maar bij ons is 't het LSD, maar GOD, dat mogen wij toch echt niet doen bij leraren, zelfs niet op 't LSD XD Wel geniaal, though 8D Ennn, fijne vakantie, wij hebben geen paasvakantie dit jaar :c


    You move me ......... Kurt

    OMFG!!
    Ik wil dat ook:Y)

    Wij hebben geen 100 dagen, we hebben alleen een eindexamenstunt...
    En ik heb niet eens vakantie! Wat een kutweek...


    Fat chance.

    Het thema dit jaar was leger. Mijn jas werd ondergespoten met groene graffiti en we moesten bloem en eieren ontwijken, vreselijk(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Het thema dit jaar was leger. Mijn jas werd ondergespoten met groene graffiti en we moesten bloem en eieren ontwijken, vreselijk(nerd)

    Juist hetzelfde bij ons !! Hetzelfde thema ;D eerst deden ze iets met oude films en vandaag leger ;d


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wow, jullie hebben laat chrysosotomos. o_o
    En bij ons was het echt saai. 5/6 jaar geleden mochten ze nog alles (bekladden), vorig jaar mochten ze nog één week lang elke dag in een ander thema komen en op het einde van de week een show opvoeren en nu mogen ze nog één dansje placeren op de speelplaats en een show geven. D:

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 18:57 ]


    Only losers can act the way you do

    Jaa, dat hebben wij ook! (: Dan staan de 6des aan éénbepaalde ingang van school en sluiten ze alle andere ingangen :x. En dan spuiten ze met water, gooien met confetti en spuiten met spuitbussen -verschillende kleurtje, best grappig! én houden ze een showtje, voor de leerlingen & leerkrachten... & JAAA, IK HEB VAKANTIE _O_


    1.25

    Haha ^^ ik heb 2 maanden geleden ofzo mijn 100 dagen gevierd. Ook de school totaal op stelten gezet. Mensen belachelijk gemaakt met onze show en daarna in onze vreemde kleren uit geweest in Antwerpen.
    & De dag ervoor waren we ook al uit geweest me heel de klas en dus eigkl niet geslapen ;a
    Maar was wel fun ^^

    && Kheb ook vakantie ^^ kan het gebruiken (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Bij ons heet dat Kolderdag, en ik heb dat 28 april. Lekker de hele school op zijn kop zetten, met het thema horror & 's avonds eindexamengala :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Onze 100-dagen fuif was voor de Krokusvakantie, ze waren zot verkleed en school was gans vol met confetti. Ze mochten op school roken en drinken enzz.. & Nu heb ik ook 2 weken vakantie! ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat hebben we niet. We gaan een examenstunt doen, maar wat en wanneer dat is zou ik dus niet weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    bij ons heet dat geloof ik Chrisostomos, ze gooien dan met alles en komen verkleed naar school en zo, terwijl wij gewoon les hebben. Maar hier heeft nu gewoon iedereen 2 weken paasvakantie. (:


    Save me from myself.

    Auden schreef:
    OMFG!!
    Ik wil dat ook:Y)

    Wij hebben geen 100 dagen, we hebben alleen een eindexamenstunt...
    En ik heb niet eens vakantie! Wat een kutweek...

    Bij mijn middelbare hadden we LSD dus gewoon Laatste SchoolDag en dan deden ze ook zulke dingen. (krul) Maar op het MBO doen ze daar niet aan.


    -

    Dit jaar bij ons spijtig niet, vorig jaar wel


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse