• Zoals sommigen van jullie misschien wel weten komt Tokio Hotel 8 Oktober in de HMH in amsterdam.

    Ik ga er met een paar vriendinnen heen , Maar miss zijn er ook nog wel mensen van hier die er heen gaan ??

    Zet aub hier ff een berichtje ( verveel me toch )

    XxX (flower)

    Jaa ik ben der bij :D
    Heb er super veel zin in xD
    Nog 2 weken ongeveer :D

    K ga Niet egt Gwn Klote :(

    ik wil wel maar mag niet :|

    :(

    DAN GA IK NAAR ENTER SHIKARI xD ..
    omg dat valt tegelijk met Tokio hotel x']

    ik heb er echt zooo'n zin in , kan niet meer wachten (L) (flower)

    ik mag ook niet!! terwijl ik v.i.p. tickets HEB!! dus ook backstage!!! maar ik mag niet van mijn pa en ma!!!

    als jullie denken v.i.p. tickets betaan niet dus wel !!

    ik was op vakantie!!
    :(
    ik was dus te laat


    Here I Am

    Ik was ook op vakantie toen ik het hoorde , maar ik kwam de dag dat de verkoop zou starten terug ( GELUKKIG ) omg ik was nog nooit zo hysterisch geweest , maaaar ik heb ze !!!! en nu is het een kwestie van dagen aftellen hahah :)

    ik mag ook niet!! terwijl ik v.i.p. tickets HEB!! dus ook backstage!!! maar ik mag niet van mijn pa en ma!!!


    ik hoorde ook zoiets dat die Vip kaarten er waren , maar dat ze vreselijk duur kosten ,,

    ik ga zeker 8 oktober naar hun concert dat mag ik echt niet missen(cool) en 14 oktober ga ik ook!(dance)

    Ik ga uiteindelijk toch nog op 8oktober(cool)(hoera)(yeah) Maar er waren toch geen V.I.P kaarten????

    ik ga samen met Lotte dr ook heen:D heb er zo'n zin in kan niet meer wachten!(yeah)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    ik mag ook niet!! terwijl ik v.i.p. tickets HEB!! dus ook backstage!!! maar ik mag niet van mijn pa en ma!!!


    ik hoorde ook zoiets dat die Vip kaarten er waren , maar dat ze vreselijk duur kosten ,,


    Heeee..:P Hoe kom je aan die v.i.p kaarten?