• Zoals sommigen van jullie misschien wel weten komt Tokio Hotel 8 Oktober in de HMH in amsterdam.

    Ik ga er met een paar vriendinnen heen , Maar miss zijn er ook nog wel mensen van hier die er heen gaan ??

    Zet aub hier ff een berichtje ( verveel me toch )

    XxX (flower)

    ik in België

    Ik ging bijna naar het concert,
    maar toen k wou gaan kopen, was het al uitverkocht!
    echt zo lullig :(
    Ik ga als ze weer in NL komen.
    Volgend jaar denk k dan ! ;D
    Maar k ga niet alleen :]

    Mij kun je herkennen aan mij SUPER SUPER SUPER EIGENGEMAAKTE T-shirt ! :D:P

    Mij kun je herkennen aan mij SUPER SUPER SUPER EIGENGEMAAKTE T-shirt ! :D:P

    foto van je T-shirt??? lijkt em wel cool. kunnen mensen ghier kijken of ze je zien ;)

    HET WAS SOOOO GAAF HEAAA MOOI PRACHTIG PERFEKT GWN....(Y)

    ik mag er niet heen, wou ik ze op internet kopen waren ze 110 euro voor 2 kaarte en voordat ik mijn moeder had overgehaald om die kaarten te kopen was dat concert allang afgelopen :(

    mensen hier maken mij echt zooooooo depressief! gewoon niet leuk meer :( XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben er al heen Geweest!!
    het was zoo gaaf!Ik stond helemaal vooraan en he oogcontact gehad met bill en Georg en ik heb de plectrum aangeraakt van Georg!!!
    Zoo Cool en bill heeft een halfe meter van mij afgestaan!!
    Zoo Gaaf!!
    :D:D:P(lol):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    HET WAS GE-WEL-DIG ! ik stond ergens in het midden x'] Maar bill heeft naar mij gezwaait x'] en toen was ik nog hyperder x'] Het was echt zooo gaaf (A) Ik heb ook nog een t-shirt en een poster daar gekocht , moest eerst wel voor mijn leven vechten en 2 uur in de rij staan x'd maargoed <333

    Ik wasser, EN IK HEB EEN STUKJE VAN BILLS HANDDOEEK, kortom; het concert was überig geniaal(yeah)


    I don't need words to feel those lips.

    HET WAS GE-WEL-DIG ! ik stond ergens in het midden x'] Maar bill heeft naar mij gezwaait x'] en toen was ik nog hyperder x'] Het was echt zooo gaaf (A) Ik heb ook nog een t-shirt en een poster daar gekocht , moest eerst wel voor mijn leven vechten en 2 uur in de rij staan x'd maargoed <333

    Ik heb 5 uur in de rij gestaan en ik stond 5 meter van ze af(dance)


    I don't need words to feel those lips.

    ik ben ook geweest en 4 maart ook geweest


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.