• Zoals sommigen van jullie misschien wel weten komt Tokio Hotel 8 Oktober in de HMH in amsterdam.

    Ik ga er met een paar vriendinnen heen , Maar miss zijn er ook nog wel mensen van hier die er heen gaan ??

    Zet aub hier ff een berichtje ( verveel me toch )

    XxX (flower)

    Nope., Maar ik ga wel naar 14 oktober :D Had ook wel naar 8 gewild maar dat mocht toen niet meer =P

    Ik mag er gvd niet heen. KHEB ME KAPOT GEJANKT =|


    damn. :$

    KUT ik mag weer niet :@

    Myn vriendin gaat 8 oktober!
    Ik wil ook!!!:(

    ik ga ook 8 oktober :D(hoera)
    kaii veel zin in OMG das niet normaal..

    Ik ga natuurlijk ook 8 okt!! Heb er zo zin in kan egt niet meer wachte!!!(hoera)(yeah):):D(dance):P

    IK GA OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK ! :D(yeah)

    ik mag ook niet!! terwijl ik v.i.p. tickets HEB!! dus ook backstage!!! maar ik mag niet van mijn pa en ma!!!


    Ga gwn! :d

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik ga zeker 8 oktober naar hun concert dat mag ik echt niet missen(cool) en 14 oktober ga ik ook!(dance)


    te masterlijk gewoon:P

    ja ik ben er bij, ik kan door school er wel pas 2 uur heen, maarja beter dan niks

    IK MAG NIET IK HEB ME HELEMAAL LEEG GEHUILD

    ja ik ben er bij, ik kan door school er wel pas 2 uur heen, maarja beter dan niks


    k gaa ook!! samen met Lotte(hoera)(yeah) heb dr zo'n zin in egg niet normaal... maar ik kan door die k*t school pas om 4 uur dr heen:S :(( maar idd beter als nix:)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik Ga Er ook Heen!
    Egt te Master!!:):)
    Supper veel zin in!! Nog Og 1 week ( en om precies te zijn 8 dage)
    !!
    XX
    Grote TH FAN!

    ik wil maar ik mach niet van me ouders ze vinden me te jong aaahhh diyt kkan gewoon niet !!!
    m'n vriendin mag wel ik ben ubber blij voor haar natuurlijk...
    over 2 dagen gaat het gebeuren veel plezier:P

    whaaa ik ga 14 okt. nog een weekju en een dag(A):P
    kverlang zooo erg (dance)