• Hallo users (:

    Naar aanleiding van dit topic zijn wij printscreens gaan maken om jullie eens te laten zien hoe quizlet er nou uitziet als je moderator bent. We kunnen uiteraard niet alles laten zien, want de zaken die ons modforum besproken worden zijn gewoon privé. We hebben ons best gedaan om jullie een zo goed mogelijk beeld te laten geven.

    Hier zijn de foto's:

    Profiel opties
    Wij hebben onder de twee normale balkjes een extra balkje. We kunnen daarmee het strafblad zien, een ip-check doen, de details aanpassen wat betekent dat we je usernaam kunnen resetten en jullie profiel -gedeeltelijk- aanpassen voor als er dingen op staan die bijvoorbeeld niet mogen.
    Topictitels veranderen
    Hier zie je hoe we de titel van het topic veranderen. Heel simpel een nieuwe naam geven en op veranderen drukken. Een editknopje staat naast het aantal pagina's dat het topic heeft.
    Bovenste balk
    Dit is onze bovenste balk en zoals je ziet, verschilt het niet veel van de gewone user. We hebben enkel een extra knopje; mod dat ons leid naar de moderatorzaken zoals het modforum.
    Verschillende modfora
    Dit zijn onze 3 modforums. Bij algemene moderatorzaken bespreken we eigenlijk bijna alles. We overleggen daar en dan lost één mod het op. We laten ook altijd één mod het oplossen want als meerdere mods het gaan doen, kan er verwarring ontstaan.
    Bij waarschuwingen bespreken we normaal gezien de waarschuwingen die we gaan geven. Maar meestal bespreken we de waarschuwingen ook gewoon bij algemene moderatorzaken.
    Dan als laatste, bij bans komen alle bans te staan met de naam van de user, het profiel, de duur en de volledige en korte reden.
    Openbaar forum, opties
    Ook op het forum hebben wij een extra balk met opties. We kunnen topics sluiten mocht dit nodig zijn, of als we daar een verzoek voor krijgen van de maker van het topic. We kunnen topics naar een ander subforum verplaatsen, als deze in eerste instantie verkeerd geplaatst zijn. Ook kunnen we de titel aanpassen. Dit gebeurd als de titel bijvoorbeeld in hoofdletters staat. We kunnen ook een topic tot sticky maken en als laatste topics verwijderen. Dit gebeurd echter nooit. Deze functie is er eigenlijk alleen als er bijvoorbeeld naaktfoto's worden geplaatst, zodat deze meteen verwijdert kunnen worden.
    Ban formulier
    Dit is het banformulier. Zoals je ziet is het bijna gelijk aan het formulier dat voor de 1 april-grap was geprogrammeerd.
    Bij Reden (volledig) schrijven we een verhaaltje waarin we uitleggen wat de user heeft fout gedaan en waarom wij tot het besluit zijn gekomen om hem/haar te bannen. Het bericht dat we hier invullen wordt ook als e-mail naar de persoon gestuurd.
    Bij Reden (kort) schrijven we in een paar woorden op waarom de persoon is gebannen (bijv. reller, spambot, etc.). Dit is dan later voor iedereen te zien in dit topic.
    Bij Duur van de ban vullen we het aantal dagen in dat we de persoon willen bannen. Het aantal dagen hebben we van te voren met z’n allen besproken.
    Berichten modereren en verwijderen
    Hier zie je hoe we een bericht kunnen veranderen of verwijderen. Als we op het veranderknopje drukken, krijgen we jullie bericht te zien en kunnen we het aanpassen, een beetje zoals jullie je bericht aanpassen, alleen verschijnt er daar vanonder 'aangepast door moderator' en de rede waarom. Zoals hoofdletters, alleen smiley's; zoiets.
    Berichten verwijderen doen we enkel als het nodig is. Zoals in een verjaardagtopic, waar de afgehandelde verjaardagen die in de beginpost staan, moeten verdwijnen.
    Strafblad
    Dit is een strafblad. Elke user heeft er eentje, maar niet bij iedereen staat er ook daadwerkelijk iets op. Dit is een voorbeeld van een leeg strafblad.
    Waarschuwingen over overtredingen die door de desbetreffende user zijn gemaakt worden per mod-pb verstuurd, en komen dan op het strafblad te staan. Zo kunnen wij zien hoeveel reclamestraffen, waarschuwingen, algehele bans en forumbans een user al heeft gehad.
    Als er bijvoorbeeld een ongeldige waarschuwing of forumban is gegeven maken wij hier een aantekening van. Dat komt dan onderaan het strafblad bij 'aantekeningen' te staan. De eerstvolgende forumban valt dan bijvoorbeeld weg, omdat de vorige niet terecht was.

    We hopen dat we jullie hierbij een iets beter beeld kunnen geven over hoe wij precies te werk gaan, en wat voor functies wij allemaal hebben.

    Als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen.

    Groetjes de mods (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 20:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha zo cool (krul)

    Junns schreef:
    Ik ga nu alles heel rustig bekijken.

    Danku _O_


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Haha, voelt net als een open dag..
    Super vet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Haha, voelt net als een open dag..
    Super vet!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nou wil ik een screenshot van mn strafblad ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Vet. 8D

    Mijn topic heeft gewerkt, mijn topic heeft gewerkt, mijn topic mijn topic mijn topic heeft gewerkt _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha awesome -doet net of ze al die opties helemaal niet kent-. Wel tof dat jullie er zo veel werk in gestoken hebben en nu anderen ook laten zien hoe en wat.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dit is leuk om te weten hoe het eruit ziet.;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Carcass schreef:
    Freaking awesome.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Staan de mod topic's ook door de actieve topics heen of staan die gewoon in het mod forum.

    Carcass schreef:
    Freaking awesome.

    idd. Ik wil echt zo graag mod worden nu x]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    StarThief schreef:
    Staan de mod topic's ook door de actieve topics heen of staan die gewoon in het mod forum.
    Daar staan ze soms doorheen, ja.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Carcass schreef:
    Freaking awesome.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.