• Serieus, gisteravond ging ik met een paar vriendinnen naar buiten, en we wilden gewoon gezellig een beetje drinken enzo.. Niet helemaal zat worden dus. Ik drink een halve fles Petrikov en een half waterflesje port/cola, en uiteindelijk stond ik in de bosjes te kotsen en was ik helemaal raar aan het doen. Dit heb ik dus altijd, en het is zwaar irritant. Ben ik de enige, of is dit normaal? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat licht dan aan haar wand,als ze ook 15 is,of iets daar in de buurt is het niet goed om al tegen zo veel alcohol te kunnen.
    Hoeveel moet je dan wel niet gedronken hebben om daar tegen te kunnen?
    Zoiets drink je niet echt om even gezellig te drinken


    Daar heb je wel gelijk in. Het verschilt ook per persoon denk ik, want ik ken ook iemand die bij een schoolfeest 15 glazen wijn en een hele fles had gezopen en dan pas zat is. :|

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 20:02 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben eigenlijk nog nooit dronken geweest.


    Life is hard and then we die

    ik weet niet of die drank met de moeilijke naam sterke drank is maar daar ben je snel zat van ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Even hè, ik snap echt niet waarom mensen zeggen dat je op je vijftiende niet eens hoort te drinken. Alsof mensen zich daar serieus aan houden. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Even hè, ik snap echt niet waarom mensen zeggen dat je op je vijftiende niet eens hoort te drinken. Alsof mensen zich daar serieus aan houden. :'D


    Ja, dat vroeg ik me dus ook al af. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Stray schreef:
    ik weet niet of die drank met de moeilijke naam sterke drank is maar daar ben je snel zat van ;D


    Is 14,7 % geloof ik


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Poseidon schreef:
    Even hè, ik snap echt niet waarom mensen zeggen dat je op je vijftiende niet eens hoort te drinken. Alsof mensen zich daar serieus aan houden. :'D

    Ja,ik. Op mijn 15e dronk ik niet,op mijn 16e niet meer dan een paar slokken en nu ik 17 ben staat mijn record op 1 glas wodka cola.En volgens de vriend van mijn zus mag je het amper wodka cola noemen zo weinig zat er in.
    Dus ja er zijn zeker mensen die niet drinken op hun 15e


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja,ik. Op mijn 15e dronk ik niet,op mijn 16e niet meer dan een paar slokken en nu ik 17 ben staat mijn record op 1 glas wodka cola.En volgens de vriend van mijn zus mag je het amper wodka cola noemen zo weinig zat er in.
    Dus ja er zijn zeker mensen die niet drinken op hun 15e

    En dronk jij dan niet omdat het wettelijk niet mag, of omdat je het zelf gewoon niet wilde/ niet lekker vond?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Even hè, ik snap echt niet waarom mensen zeggen dat je op je vijftiende niet eens hoort te drinken. Alsof mensen zich daar serieus aan houden. :'D

    Ik wil geen ruzie maken ofzo, maar dit vind ik echt een rare reactie. Natuurlijk zijn er mensen die zich daaraan houden! Sommigen omdat ze het niet vinden kunnen, sommigen omdat zij wel naar regels luisteren en sommigen gewoon omdat ze het niet lekker vinden.
    Omdat jij en je vriendinnen [denk ik] wel drinken, betekent dat niet dat iedereen van jouw leeftijd drinkt :''D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Blaine schreef:
    (...)
    Ik wil geen ruzie maken ofzo, maar dit vind ik echt een rare reactie. Natuurlijk zijn er mensen die zich daaraan houden! Sommigen omdat ze het niet vinden kunnen, sommigen omdat zij wel naar regels luisteren en sommigen gewoon omdat ze het niet lekker vinden.
    Omdat jij en je vriendinnen [denk ik] wel drinken, betekent dat niet dat iedereen van jouw leeftijd drinkt :''D

    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik snap niet waarom mensen zich daar aan houden, het valt niet te controleren. Mensen moeten het zelf weten.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik snap niet waarom mensen zich daar aan houden, het valt niet te controleren. Mensen moeten het zelf weten.

    Omdat sommige mensen gewoon grenzen hebben? (krul)


    -

    Poseidon schreef:
    (...)
    En dronk jij dan niet omdat het wettelijk niet mag, of omdat je het zelf gewoon niet wilde/ niet lekker vond?

    Beide.Eerst dronk ik niet omdat ik het niet mocht en niet lusten.Nu drink ik niet veel omdat ik het niet echt lekker vind,de dingen die ik mag en heb geprobeerd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Blaine schreef:
    (...)
    Ik wil geen ruzie maken ofzo, maar dit vind ik echt een rare reactie. Natuurlijk zijn er mensen die zich daaraan houden! Sommigen omdat ze het niet vinden kunnen, sommigen omdat zij wel naar regels luisteren en sommigen gewoon omdat ze het niet lekker vinden.
    Omdat jij en je vriendinnen [denk ik] wel drinken, betekent dat niet dat iedereen van jouw leeftijd drinkt :''D


    Volgens mij bedoelt ze er niet mee dat iedereen op z'n 15e zou moeten drinken ofzo. Meer dat het niet echt raar is als je op je 15e wel drinkt, of heb ik dat fout?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heb ik ook hoor.
    Ik had vrijdag avond een verjaardag en toen had ik zowat de hele fles passoa op.
    En 3 bekers met smirnoff, en later 2 flugels.
    Of is het dan logisch dat ik aangeschoten / dronken ben? x'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ben van twee biertjes al aangeschoten ^^ dat is pas irritant


    We're hiding behind skin that's too tough