• Serieus, gisteravond ging ik met een paar vriendinnen naar buiten, en we wilden gewoon gezellig een beetje drinken enzo.. Niet helemaal zat worden dus. Ik drink een halve fles Petrikov en een half waterflesje port/cola, en uiteindelijk stond ik in de bosjes te kotsen en was ik helemaal raar aan het doen. Dit heb ik dus altijd, en het is zwaar irritant. Ben ik de enige, of is dit normaal? xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja,ik. Op mijn 15e dronk ik niet,op mijn 16e niet meer dan een paar slokken en nu ik 17 ben staat mijn record op 1 glas wodka cola.En volgens de vriend van mijn zus mag je het amper wodka cola noemen zo weinig zat er in.
    Dus ja er zijn zeker mensen die niet drinken op hun 15e


    Ze zijn er wel, maar jij bent wel echt een bravertje hoor. o.o
    Ik hou toevallig niet veel van drinken, maar voor mijn 17e heb ik echt wel wat achterover geslagen hoor. Ik mocht alleen niet heel veel van mijn ouders drinken. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ze zijn er wel, maar jij bent wel echt een bravertje hoor. o.o
    Ik hou toevallig niet veel van drinken, maar voor mijn 17e heb ik echt wel wat achterover geslagen hoor. Ik mocht alleen niet heel veel van mijn ouders drinken. :'D

    Hoezo braaf? Ik lust geen alcohol daarom drink ook ook niet. Geloof me ik ben echt niet braaf hoor,als ik me vergelijk met sommige van mijn vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hoezo braaf? Ik lust geen alcohol daarom drink ook ook niet. Geloof me ik ben echt niet braaf hoor,als ik me vergelijk met sommige van mijn vrienden.

    Hahaha wil je perse even laten weten dat je niet braaf bent? :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat sommige mensen gewoon grenzen hebben? (krul)

    Ik heb duidelijke grenzen en ik drink ook maar met mate natuurlijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha wil je perse even laten weten dat je niet braaf bent? :')

    Nee hoor ik wil alleen niet dat mensen een verkeert beeld van me hebben,omdat te veel mensen dat al van me hebben en dat gaat niet altijd goed.
    Daarbij vind ik het dom dat als je niet drinkt meteen braaf bent,dat is niet zo.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het hangt ook vanaf hoeveel voht je in je lichaam hebt. Het is afgelopen dagen warm geweest, en als je dan wat minder water drinkt, zal je ook sneller zat zijn. (:


    Get outta my head!

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Gatver ;3


    Haha lol. Ik lust en mag geen sterke drank drinken, maar wel bier.
    Meisjes die bier drinken ownen. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik dronk zo 2 van die grote biertjes met citroen en ik was ook al aan het waggelen en ik moest om de 5 min plassen, dus ik gewoon plassen waar ik maar wou, ohgosh, ik weet dat nog goed, ik was echt zat.. ik word ook dus snel zat


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Usually schreef:
    Ik dronk zo 2 van die grote biertjes met citroen en ik was ook al aan het waggelen en ik moest om de 5 min plassen, dus ik gewoon plassen waar ik maar wou, ohgosh, ik weet dat nog goed, ik was echt zat.. ik word ook dus snel zat


    Hahaha, dat ken ik :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ken je grenzen.
    Hoe meer je drinkt, hoe beter je eraan gewend geraakt, hoe minder snel je zat zal worden. Maar ik raad het u niet aan!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gewoon worden, hahaha.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 21:45 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan er op zich niet over oordelen aangezien ik nooit dronken ben geweest. Wil het wel een keer worden tho. Denk dat je alcoholgrens gewoon lager ligt.. Naja, hebbie in elk geval minder nodig om dronken te worden :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik drink geen alcohol en zou het ook nooit doen!

    Tsja, de grens van sommigen ligt gewoon lager. (cat) Maar als ik vermoeid ben of geen eetbodem heb kan ik ook minder aan hoor.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hoezo braaf? Ik lust geen alcohol daarom drink ook ook niet. Geloof me ik ben echt niet braaf hoor,als ik me vergelijk met sommige van mijn vrienden.
    Dat gevoel heb ik ook altijd. Tell me girls, waarom ben je braaf als je geen alcohol drinkt? Je kunt het toch ook gewoon niet lekker vinden :P?


    Life is hard and then we die