• Ja ik neem nu bijvoorbeeld dat van op een grote paddestoel...'Op een grote paddestoel vol met witte stippen zat kabouter pinnemuts heen en weer te wippen' ook sommige liedjes van k3 zijn dubbelzinnig zoals hou hun eerste waarin dat ze zingen 'Hou je armen open ik kom er aan geslopen' nja dat klint niet zo dubbelzinnig maar als je het hele liedje hoort dan wel ook bij samson en gert: Omhoog en omlaag omhoog en omlaag omhoog en omlaag o ik doe het zo graag...

    Weten juloie nog een kinderliedje wat eigelijk dubbelzinnig is

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:37 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    pinnemuts = spillebeen.

    & geen

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.


    Dat vind ik dus geniaal :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    wie zoet is krijgt lekker wie stout is de roe '-_-

    Assassin schreef:
    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.

    Idd(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pak me dan als je kan, je kan me toch niet pakken ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    kabouter plop
    heen en weer daar gaan we nog een keer XD


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Maar de liedjes van K3 waren eerst niet voor kinderen bedoelt, maar gewoon voor tieners/volwassenen. Dus die teksten moet je ook letterlijk nemen.
    -Niet dat ik snap dat een volwassen iemand K3 gaat luisteren-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Altijd is kortjakje ziek. Dat is een nummer dat nooit bedoelt is als een kindernummer ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jahoor je hoort wippen en denkt gelijk door. Dat ligt gewoon aan jou :')


    -

    K3 is sowieso dubbelzinning, was niet voor kinderen bedoeld.
    Pinnemuts en wippen, ging jij vroeger dan niet wippen op de wipwap?
    en samson en gert, achja op een trampoline ga je nu eenmaal omhoog en omlaag, er zitten geen dubbelzinnigheden achter, die verzin jij erbij. (oeeh, dirry-minded?!)


    Get outta my head!

    Assassin schreef:
    Die liedjes van K3 horen dubbelzinnig te zijn, aangezien het eigenlijk bedoeld was voor de leeftijd 16-18 maar het sloeg aan bij kleine kinderen.

    Inderdaad.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Courtesan schreef:
    Altijd is kortjakje ziek. Dat is een nummer dat nooit bedoelt is als een kindernummer ='D

    Dat is waar :'D. Gaat over iets heel anders.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Altijd is kortjakje ziek ja, lol. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Courtesan schreef:
    Altijd is kortjakje ziek. Dat is een nummer dat nooit bedoelt is als een kindernummer ='D


    Klopt want kortjakje was een hoer.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.